اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شادگان:

شادگان شهر ظرفیت‌های دست نخورده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شادگان گفت: شهرستان شادگان بیش از پیش دارای ظرفیت‌های ناب، پنهان و دست نخورده است.

شادگان شهر ظرفیت‌های دست نخورده است

سیدمحمد علی سیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: امکانات مادی و معنوی که لازمه حیات و زندگی شهرنشینی است حقوق شهروندی به حساب می‌آید.

وی افزود: شوراها به‌عنوان نماینده مستقیم مردم جهت‌ پیگیری و تأمین این حقوق با مشارکت و مساعدت خود شهروندان در زمینه‌های مختلف و طبق شرح وظایف و امکانات و ظرفیت‌های موجود عمل می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان خاطرنشان کرد: شوراها با وجود مدت زمان کوتاهی که از عمر آنها می‌گذرد تاکنون تأثیر مثبتی در روند عمران و آبادانی شهرها داشته‌اند و چنانچه به‌صورت تخصصی و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و با اختیارات وسیع‌تر حمایت شوند چشم‌انداز روشن و موفقی برای کشورهای اسلامی و غربی ترسیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت و تکلیف نسبت به شهروندان و شدت محرومیت حاکم بر شهرستان و تشویق فرهنگیان‌، بسیجیان و تعدادی از روحانیون و معتمدان شهرستان موجب شده تا به‌‌عنوان یک شادگانی دین خود را به مردم فهیم شهرستان ادا کنم، گفت: شهرستان شادگان از شهرهای تاریخی و قدیمی استان خوزستان بوده که دارای مردمانی مؤمن و  معتمد است.

سیدیان اضافه کرد: شادگان از بزرگ‌ترین شهرهای تولید کننده خرما است که دارای یکی از بزرگ‌ترین تالاب‌های بین‌المللی کشور با وسعتی بیش از 530 هزار هکتار بوده و از اراضی مستعد کشاورزی در کنار سواحل زیبای جراحی و کارون با شعبه‌های مختلف برخوردار است.

وی بیان داشت: داشتن 55 کیلومتر مرز آبی، ده‌ها حلقه چاه نفت و مرکز اصلی عشایر اصیل عرب استان که در تمام دوران و صحنه‌ها مدافع اسلام و کشور بوده و هستند از دیگر ویژگی‌های این شهرستان است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان تصریح کرد: مسئولان ملی و استانی باید در راستای ارتقای بخش‌های مختلف این منطقه اقدام کنند زیرا شادگان بیش از پیش دارای ظرفیت‌های ناب، پنهان و دست نخورده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول