اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

تملک زمین پادگان ساری با 40 میلیارد تومان توجیه ندارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر ساری گفت: اگر قرار است برای تملک زمین پادگان ساری 30 تا 40 میلیارد تومان هزینه پرداخت کنیم، می‌توان با پنج میلیارد تومان پول، در زمین صفرآباد شهر بازی احداث کرد.

تملک زمین پادگان ساری با 40 میلیارد تومان توجیه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: حدود 70 هزار متر زمین در صفرآباد ساری داریم، اما یک گل در آن نکاشته‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه تبدیل زمین پادگان به باغ‌شهر ایده خوبی است، تصریح کرد: نگرانی ما این است که تبدیل به زمین صفرآباد ساری شود که یک تاب و سرسره هم در آن نصب نکرده‌ایم.

عضو شورای شهر ساری افزود: اگر قرار است برای تملک زمین پادگان ساری 30 تا 40 میلیارد  تومان هزینه پرداخت کنیم، می‌توان با 5 میلیارد تومان پول، در زمین صفرآباد شهر بازی احداث کرد.

وی با بیان اینکه فقط با پشت تریبون نشتن و صحبت کردن کاری پیش نمی‌رود، یادآور شد: با وجود اینکه زمین مرمت در دست سیاه و ارتش است ناهماهنگی را بین مسئولان وقت و مسئولان حال حاضر شاهد هستیم که باعث می‌شود کار به نتیجه نرسد.

باقری خاطرنشان کرد: با تصمیم‌گیری‌های امنای مردم تاکنون چیزی نصیب مردم نشده است.

عضو دیگر شورای شهر ساری نیز در این نشست، اذعان داشت: از معضلات کمربندی شمالی این است که در داخل شهر  قرار دارد.

سید محمد آقامیری با بیان اینکه آزادراه هفت تن هم طی چند سال آینده در داخل شهر قرار می‌گیرد، افزود: پیشنهاد می‌شود در خصوص مسیر آزاد راه هفت تن تجدید نظر صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول