اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم:

136 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دیلم جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در نیمه نخست امسال 136 کیلوگرم مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط جمع‌آوری و معدوم شد.

136 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دیلم جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالحسین ناصری صبح امروز در سومین کمیته تجزیه تحلیل آماری دیلم اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال هزار و 713 بار از اماکن فروش مواد غذایی بازدید شد. 

وی بیان داشت: در نیمه نخست امسال از 50 مسجد و 58 مدرسه در سطح شهر و روستا بازدید بهداشتی به عمل آمد و مشکلات و نواقص آن به اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش ارسال شد. 

ناصری اضافه کرد: در راستای افزایش آگاهی و بالا بردن اطلاعات بهداشتی گروه‌های هدف جامعه از جمله متصدیان فروش مواد غذایی، دانش‌آموزان، رابطین بهداشتی و عموم مردم 182 جلسه آموزشی با شرکت هزار و 627 نفر برگزار شد. 

رئیس شبکه بهداشت دیلم تصریح کرد: در راستای برخورد با متخلفان موازین بهداشتی و با پیگیری‌های به عمل آمده 21 متصدی متخلف و شش خانوار متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه شدند.

ناصری افزود: 5 هزار و 518 مورد کلرسنجی، 89 مورد نمونه‌برداری میکروبی و دو مورد نمونه‌برداری شیمیایی از آب آشامیدنی، اجرای دو نوبت طرح ضربت مواد غذایی، بازدید مشترک با دادستان دیلم از اماکن فروش مواد غذایی و اجرای چهار مورد بازدید مشترک با ادارات از دیگر فعالیت‌های بهداشت محیط در شش ماهه اول است.

وی انجام 176 بازدید از کارگاه‌های شهرستان،207 مورد معاینه دوره‌ای از 430 نفر مراجعان به مراکز بهداشتی درمانی و بخش خصوصی، ارزیابی روشنایی 10 کارگاه، ارزیابی ارگونومیک در هشت کارگاه تحت پوشش و اجرای طرح تشدید بهداشت حرفه‌ای را از جمله فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول