اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عنایتی تصریح کرد

پیروزی در برابر پرسپولیس پایه‌گذار حرکتی جدید در مس

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال مس کرمان پیروزی برابر قرمزپوشان تهرانی را فرصت مناسبی برای ایجاد رویه جدید در روند حرکتی تیم مس کرمان دانست.

پیروزی در برابر پرسپولیس پایه‌گذار حرکتی جدید در مس

رضا عنایتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیروزی در برابر قرمزپوشان پایتخت را فرصت جدید برای تغییر روند نتایج مس دانست و اظهار داشت: این پیروزی می‌تواند در ادامه مسابقات در روند نتایج مس تاثیرگذار باشد، البته نباید به نتیجه این بازی بسنده کنیم.

وی افزود: پیروزی در دیدارهای برابر پرپسولیس و استقلال برای تیم‌های شهرستانی تاثیرات زیادی در روحیه و افزایش انگیزه بازیکنان این تیم‌ها دارد، این پیروزی علاوه بر افزایش انگیزه بازیکنان تیم برای ادامه مسابقات زمینه‌ساز ایجاد یک اتحاد و رفاقت جدید بین بازیکنان و هواداران تیم شد.

عنایتی که بر روی هر دو گل زده مس نقش کلیدی را ایفا کرد در این مورد افزود: به عنوان مهاجم تیم وظیفه من گلزنی برای تیمم است در این دیدار سعی زیادی داشتم تا دروازه قرمزپوشان را باز کنم، بخت با من یار نبود و نتوانستم، اما در بیشتر حملات تیم سعی کردم تا در کنار سایر بازیکنان تیم در راه رسیدن به این پیروزی اثربخش باشم.

آقای گل ادوار لیگ برتر فوتبال ایران به سطح این مسابقه نیز اشاره داشت و ابراز داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و با توجه به روند نتایج چند هفته اخیرش قصد داشت تا با دست پر از کرمان خارج شود، اما بازیکنان مس در این دیدار نمایش فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشتند و آنها را ناکام گذاشتند.

عنایتی با بیان اینکه مس حملات بیشتری نسبت به قرمزپوشان داشت، گفت: اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، شاید با گل زده بیشتری پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های هواداران مس بیان داشت: هواداران مس هستند که می‌توانند به تیم ما آرامش را هدیه دهند و حمایت‌های آنها می‌تواند انگیزه و روحیه بازیکنان تیم و کادر فنی را دو چندان کند از اینکه بالاخره بین تیم و هواداران ارتباط دو طرفه‌ای برقرار شد خوشحالم و امیدوارم همگی با اتحاد و همدلی در کنار هم این مسیر را تا انتها ادامه دهیم.

عنایتی در مورد دیدار برابر نفت ابراز داشت: نفت تیمی است که در شرایط خطر قرار گرفته و برای نجات از این وضعیت فوتبال تهاجمی را از خود به نمایش می‌گذارد، آنها در خانه خود بازی می‌کنند و از حمایت هوادارانشان برخوردار هستند، اما می‌توان با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده و توجه به نقاط ضعف نفتی‌ها آنها را در زمین خودشان شکست دهیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول