اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7:

نانوایان سربازان حوزه تامین نان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 گفت: نانوایان سربازان حوزه تامین هستند و باید در مواقع بحرانی آمادگی ارائه خدمات به مردم را داشته باشند.

نانوایان سربازان حوزه تامین نان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان کامران‌پی عصر امروز در نشست پدافند غیرعامل راهکارهای ایجاد امنیت غذایی در شرایط بحران، درباره جایگاه پدافند غیر عامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل تنها به بحث امنیت غذایی مربوط نمی‌شود و با آحاد ملت و مسئولان در ارتباط است.

وی اضافه کرد: در بعد تامین و امنیت غذایی به ویژه نان با همکاری با نانوایان مسیری را طی می‌کنیم که به مردم خدمات ارائه دهیم.

این مسئول، پدافند را مجموعه اقدام‌هایی دانست که با به‌کارگیری آنها نیاز به استفاده از سلاح ملزم نیست و از حملات دشمن جلوگیری می‌کند و می‌توان‌ با استفاده از آن شرایط بحرانی را کنترل و از لحاظ روحی و روانی آرامش و امنیت ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه نانوایان سربازان حوزه تامین نان هستند، خاطرنشان کرد: بالغ بر 100 واحد نانوایی و حدود 4 هزار نفر در این حرفه مشغول به کار هستند و از آنجا که نان قوت غالب مردم است این مسئله اهمیت خاصی دارد.

کامران‌پی با بیان اینکه 20 درصد از نانوایان رشت 60 درصد نیاز این شهرستان را تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی برای این 20 درصد می‌توانیم بحران‌ها را کنترل کرده و برای شهروندان امنیت روانی ایجاد کنیم.

وی اذعان کرد: نانوایی‌ها باید در شرایط بحران مانند قطعی آب، برق، گاز و... آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مردم داشته باشند و در مواقع بحرانی عرصه را خالی نگذارند.

رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7، با تصریح بر اینکه نانوایی‌ها باید در اجرای پدافند غیر عامل همکاری کنند، خاطرنشان کرد: آنها باید واحدهای خود را برای مقابله با بحران‌ها تجهیز کنند زیرا در غیر این صورت مجبور می‌شویم تعداد واحدهای این صنف را بیشتر کنیم ضمن اینکه افزایش تعداد واحدها موجب به خطر افتادن امنیت شغلی و کسب درآمد نانوایان می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول