اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه فجر امسال محقق می‌شود

افتتاح فاز نخست خانه رزاقیان کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کاشان از افتتاح فاز نخست خانه رزاقیان به عنوان مرکز حوزه هنری این شهرستان تا دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

افتتاح فاز نخست خانه رزاقیان کاشان

محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، استعدادیابی را مهمترین اولویت حوزه هنری کاشان عنوان و اظهار داشت: این مرکز با برپایی دوره‌های آموزشی در زمینه هنرهای مختلف سعی دارد تا افراد توانمند و مستعد را شناسایی کرده و مراکز و نهادهای متقاضی را معرفی کند.

وی مهمترین دغدغه هنرمندان را تأیید آثارشان از طریق استان برای جذب اعتبار دانست و افزود: با توجه به اینکه از سویی حوزه هنری کاشان مانند دیگر نهادهای شهرستان زیرمجموعه استان اصفهان محسوب شده و از سویی دیگر هنرمندان خواهان استقلال بوده و از اینکه تحت نظارت استان باشند اکراه دارند لذا ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به حوزه هنری شهرستان با بخش خصوصی همکاری کنند.

رئیس حوزه هنری کاشان تأکید کرد: اگر برای پویایی و تعالی هنر کاشان اهتمامی وجود دارد باید حوزه هنری شهرستان مستقل از مرکز استان اصفهان باشد وگرنه نباید انتظار خروجی و تولیدی خاص از این نهاد شهرستان داشت.

قنبری با اشاره به افتتاح فاز نخست خانه رزاقیان به عنوان مرکز حوزه هنری این شهرستان در سال‌جاری، مبلغ هزینه شده تاکنون برای این بنا را 200 میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: امسال 100 میلیون تومان دیگر برای تکمیل این طرح از سوی فرمانداری و با پیگیری حوزه هنری کاشان اختصاص یافته است.

به گفته وی در صورت تحقق این اعتبار فاز اول خانه رزاقیان کاشان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و برای تکمیل فاز دوم آن نیز حدود 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/غ20//ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول