اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان گلستان اهواز خبر داد

تلاش برای بهبود مصدومان واژگونی اتوبوس بروجن

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: تمام تلاشمان را برای بهبود دو عزیز سانحه واژگونی اتوبوس بروجن که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، انجام می‌دهیم.

تلاش برای بهبود مصدومان واژگونی اتوبوس بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز، دکتر حبیب حی بر اظهار داشت: 9 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس بروجن، پس از انجام عمل‌های مؤفقیت آمیز جراحی  و مراقبت‌های اولیه در بیمارستان گلستان اهواز و بستری چند روزه در این بیمارستان و اعزام به شهرکرد، در حال بهبود کامل هستند و نگرانی‌ها از طرف آنها برطرف شده است.

وی افزود: مراقبت‌های ویژه برای «علی حسینی» در حال انجام است و ممکن است به زودی عمل جراحی ارتوپدی ساق پا  نیز برای وی در بیمارستان گلستان انجام شود.

حی بر تصریح کرد: عمل جراحی ستون فقرات که برای «علی حسینی» انجام شد، موفقیت آمیز بود و وی هوشیار است و می‌تواند صحبت کند و امیدواریم حال وی بهبود یابد. هم اکنون وضع وی از لحاظ پزشکی رو به بهبود است اما درمان آسیب‌های نخاعی، زمان بر است و به لطف خداوند محتاجیم.

رئیس بیمارستان گلستان گفت: «مریم باباخانیان» دیگر مصدوم این سانحه در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت‌های ویژه پرستاری و پزشکی است و البته حال ایشان به علت شدت آسیب‌ها، متغیر است اما با لطف خدا و دعای مردم امیدواریم بهبود یابد.

حی بر ادامه داد: ما با جان و دل و با بهترین کادر درمانی، پزشکی و پرستاری و بهترین تجهیزات به وی خدمت می‌کنیم و امیدواریم که هرچه سریعتر حال ایشان بهبود کامل یابد و بیش از هرچیز به لطف و رحمت خدا و دعای مردم برای سلامتی این عزیز نیاز داریم.

محمدرضا باباخانیان پدر مریم نیز با تشکر از تمام تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان، گفت: همه با تمام وجود در حال خدمت به مریم هستند و او را همچون فرزند خود می‌دانند و ما اصلاً در بیمارستان گلستان و خوزستان احساس غریبی نمی‌کنیم و اطمینان داریم که بهترین مراقبت‌ها از وی در حال انجام است.

طبق آخرین آمار در حادثه واژگونی اتوبوس در محور دهدز 26 نفر جان باختند و 18 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول