اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خواستار شد

لزوم تبیین اصل مترقی ولایت‌فقیه برای دانش‌آموزان در هفته ولایت

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: لازم است در مدارس، معلمان و مربیان اصل مترقی ولایت‌فقیه را در هفته ولایت برای دانش‌آموزان تبیین کرده و این‌گونه بصیرت‌افزایی کنند.

لزوم تبیین اصل مترقی ولایت‌فقیه برای دانش‌آموزان در هفته ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز نیکروز امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: گسترش فرهنگ ولایت، تعمیق هویت دینی، ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و تمام نسل‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولان است.

فرماندار چرام با بیان این‌که دهه امامت و ولایت و غدیر عامل اتحاد بین مسلمانان است، از برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه ولایت تاکید کرد.

وی از مسئولین ادارات خواست تا با تشکیل ستادی جهت رزمایش سپاه همکاری کرده و نسبت به آزادسازی نیروهای بسیجی خود در روزهای مربوط به رزمایش غدیر رد منطقه عمومی گچساران اقدام کنند.

این مسئول با تاکید بر این که تبیین واقعه غدیر در جامعه گره‌‌گشای امور سیاسی و اجتماعی جوامع انسانی است، از همه کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت، هیئت‌های مذهبی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاها خواست تا در ایام دهه ولایت و عید غدیر پرفروغ‌تر از سال‌های قبل به اجرای برنامه‌های مختلف ادبی، فرهنگی و مذهبی بپردازند.

نیکروز تصریح کرد: در اجرای مراسم‌ها و برنامه‌ها سعی شود در خصوص تقویت نظام، ترویج و اعتلای فرهنگ ناب علوی، تشریح دستاوردها، معرفی دشمنان و ترویج دین مبین اسلام مباحث روز عنوان شود.

وی خواستار تهیه، نصب و راه‌اندازی سیستم صوتی توسط اداره تبلیغات اسلامی و سپاه ناحیه چرام جهت برگزاری هر چه بهتر جشن غدیر شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با بیان این که همه باید با بصیرت، صبر، شناخت و آینده‌نگری پرچم ولایت را بالا ببرند و تا ابد آن را بر زمین نگذارند، متذکر شد: غدیر بزرگ‌ترین عید خدا بوده که باید همانند دیگر مراسم‌ها و اعیاد به صورت خودجوش و مردمی نهادینه و برگزار شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول