اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه

نشست مسئولان حوزه مسکن بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست یک روزه مسئولان استانی حوزه عمران و مسکن بنیاد شهید کرمانشاه با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان برگزار شد.

نشست مسئولان حوزه مسکن بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دومین جلسه هم‌اندیشی و کارگاه یک روزه آموزشی توجیهی حوزه عمران و مسکن بنیاد شهید استان کرمانشاه با حضور رؤسا و معاونان مسکن ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تابعه و همچنین کارشناسان امور عمران و مسکن ستاد استان برگزار شد.

براساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، دراین نشست که در محل سالن جلسات ستاد تشکیل شد، مدیر کل بنیاد شهید استان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی آخرین وضعیت مسکن ایثارگران و نیز اعلام میزان اعتبار و مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، درخصوص مسکن ایثارگران دانست.

مراد کوشکی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته از سوی بنیاد مرکز در راستای مناسب‌سازی زیست شخصی جانبازان 70 درصد و والدین معظم شاهد ابراز امیدواری کرد؛ همکاران با دقت و سرعت هرچه تمام‌تر نسبت به احصاء آمار واجدان شرایط و جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی درادامه با تاکید بر تشکیل کار‌گروه مناسب‌سازی شهری، نکاتی را در زمینه مناسب‌سازی فضای فیزیکی ادارات بنیاد شهید درشهرستان‌ها یادآور شد.

براساس این گزارش، بهزاد مسعودی، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید استان کرمانشاه و تعدادی از کارشناسان این حوزه با ارائه مطالبی درخصوص موضوعاتی همچون تامین مسکن، مناسب‌سازی شخصی، مناسب‌سازی شهری و محیط اداری اظهار کردند: با توجه به تصویب قانون عضویت جمهوری اسلامی در کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، ضرورت بیش از پیش پیگیری مناسب‌سازی شهری مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول