اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شکست حصر آبادان

رژه حماسی سواره 5 مهر در اروندکنار برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شکست حصر آبادان، رژه حماسی سواره پنج مهر با حضور مسئولان و کارکنان ادارات بخش اروندکنار در این منطقه برگزار شد.

رژه حماسی سواره 5 مهر در اروندکنار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اروندکنار، شهردار اروندکنار صبح امروز در مراسم رژه سواره که با حضور مسئولان و کارکنان ادارات بخش اروندکنار و با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان از مرکز بسیج تا یادمان والفجر هشت برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و دیگر ارگان‌های اجرایی اروندکنار در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی برنامه و اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به برخی از این برنامه‌های تدارک دیده شده افزود: برگزاری دعای ندبه، نواختن زنگ مهر و هفته دفاع مقدس در مدارس منطقه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نماز وحدت با حضور کارکنان ادارات اروندکنار و دیدار با بسیجیان همچنین برگزاری نشست بیداری اسلامی حاصل دفاع مقدس از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط مرکز مقاومت بسیج در اروندکنار است.

یوسف دریس با اشاره به برنامه‌های اداره ورزش و جوانان منطقه تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان و بزرگسالان، مسابقات ورزشی بسیجیان در رشته‌های دو و میدانی، دوچرخه سواری، طناب‌‌کشی، تنیس روی میز، روپایی زدن با توپ، تنیس روی میز در دهستان منیوحی، طناب‌کشی و روپایی زدن با توپ از برنامه‌های اداره ورزش اروندکنار به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز توسط اداره آموزش و پرورش منطقه به اجرا درآمده است، گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا و برپایی ایستگاه صلواتی نیز از دیگر اقدامات تدارک دیده شده در این منطقه است.

شهردار اروندکنار اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه سرداران و 217 شهید اروندکنار همچنین کلنگ‌زنی موزه شهدا و هشت سال دفاع مقدس شهرداری در اروندکنار نیز توسط این ارگان مردمی در منطقه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه سایر ادارات شهرستان نیز در هفته دفاع مقدس به برگزاری برنامه‌های متنوعی اقدام کرده‌اند، افزود: امروز نیز شاهد برگزاری رژه حماسی سواره از مرکز بسیج تا یادمان والفجر هشت توسط همه مسئولان و کارکنان ادارات بخش هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول