اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش کاله مازندران:

حضور والیبالیست‌های ملی‌پوش در کیفیت لیگ اثرگذار است

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: توزیع بازیکنان و والیبالیست‌های مطرح در بین تیم‌های لیگ برتری در استان‌های مختلف می‌تواند خیلی بر کیفیت و عملکرد آنها و همچنین لیگ تاثیرگذار باشد.

حضور والیبالیست‌های ملی‌پوش در کیفیت لیگ اثرگذار است

شهرام محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: تیم والیبال کاله تمرینات منسجم و منظمی را در دستور کار دارد و در نخستین دیدار لیگ برتر توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان با نتیجه سه بر صفر نوین کشاورز تهران را از پیش رو برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام دیدار مقابل شهرداری ارومیه نیز در آمادگی خوبی به سر می‌بریم.

محمودی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر توزیع بازیکنان ملی‌پوش در باشگاه‌های مختلف کشور و تاثیر این امر با توجه به صعود ایران به لیگ جهانی والیبال بر کیفیت لیگ برتر تصریح کرد: توزیع بازیکنان و والیبالیست‌های مطرح در بین تیم‌های لیگ برتری در استان‌های مختلف خیلی می‌تواند بر کیفیت و عملکرد آنها تاثیرگذار باشد البته کار در تیم ملی و باشگاه‌های والیبال دو مقوله جدا از هم است.

این بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: بازیکنان بزرگ با عضویت در تیم‌های مختلف با یکدیگر در طول لیگ روبرو می‌شوند همچنین سطح کیفی بازیکنان ملی‌پوش بالا است و این مسئله می‌تواند نویدبخش لیگی پویا و پرتحرک باشد.

به گزارش فارس، کاله مازندران در دومین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه در خانه میزبان تیم شهرداری ارومیه است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول