اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین نتایج لیگ فوتبال دسته یک آذربایجان‌غربی

پرسپولیس تکاب مکریان میاندوآب را مغلوب کرد

خبرگزاری فارس: تیم پرسپولیس تکاب در رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک آذربایجان‌غربی توانست عصر شنبه مکریان میاندوآب را مغلوب کند.

پرسپولیس تکاب مکریان میاندوآب را مغلوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه این دیدار در زمین چمن ورزشگاه تختی میاندوآب برگزار شد و پرسپولیس تکاب توانست با یک گل از سد تیم مکریان شمالی میاندوآب بگذرد.

تیم پرسپولیس مهاباد با کسب 14 امتیاز به مرحله بعدی صعود کرد.

*پیروزی آذربایجان نقده برابر وحدت چهار برج میاندوآب

همچنین در ادامه این رقابت‌ها تیم آذربایجان نقده توانست در یک دیدار نزدیک برابر وحدت چهار برج میاندوآب به پیروزی دست پیدا کند.

این بازی که از دور برگشت این سری از رقابت‌ها و در منطقه جنوب استان در ورزشگاه چمن تختی نقده برگزار شد تیم آذربایجان نقده موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمانش تیم چهار برج میاندوآب را با شکست بدرقه کند.

*پیروزی تیم سردار بوکان برابر سیمینه‌رود میاندوآب

سیمینه رود میاندوآب نیز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی مقابل تیم فوتبال سردار بوکان شکست خورد.

در این بازی که در هفته چهارم از دور برگشت این مسابقات و در ورزشگاه چمن مجموعه ورزشی وحدت بوکان برگزار شد تیم سردار بوکان با نتیجه دو بر یک تیم سیمینه‌رود میاندوآب را با شکست بدرقه کرد.

سردار بوکان هم‌اکنون با کسب 18 امتیاز در رده ششم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

*کیوان مرغ مهاباد پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی

تیم کیوان مرغ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و به دنبال پیروزی‌های متوالی توانست تیم کاویان نقده را نیز شکست دهد.

در هفته چهارم از دور برگشت این مسابقات تیم کیوان مرغ مهاباد در ورزشگاه چمن تختی نقده میهمان کاویان این شهرستان بود که توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

تیم کیوان مرغ مهاباد با کسب 27 امتیاز در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم آشور ارومیه نیز با 24 امتیاز در رده سوم جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

*برتری پرسپولیس مهاباد مقابل شهدای کشاورز شاهین‌دژ

تیم پرسپولیس مهاباد در ادامه دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک آذربایجان‌غربی توانست تیم شهدای کشاورز شاهین‌دژ را شکست دهد.

در این بازی که در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد تیم فوتبال پرسپولیس مهاباد با نتیجه سه بر یک برابر میهمان خود تیم شهدای کشاورزی به پیروزی رسید.

تیم پرسپولیس مهاباد با این پیروزی و کسب 14 امتیاز، یک هفته پیش از پایان این رقابت‌ها به عنوان تیم اول، صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کرد.

رقابت‌های لیگ دسته یک آذربایجان‌غربی در قالب چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که دو گروه در جنوب استان و دو گروه نیز در شمال استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های لیگ دسته یک آذربایجان‌غربی در قالب چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که دو گروه در جنوب استان و دو گروه نیز در شمال استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول