اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه روحانیت استان‌های قزوین و گیلان:

مقام معظم رهبری چراغ راه مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های قزوین و گیلان گفت: مقام معظم رهبری چراغ راه انقلاب اسلامی و راهنمای مسلمانان جهان است.

مقام معظم رهبری چراغ راه مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی زمانی صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین دوره بصیرتی مسئولان انتظامی استان قزوین اظهار کرد: ولی فقیه نعمتی است که خداوند به انقلاب اسلامی ایران عطا کرده و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با اشاره به برپایی دوره‌ بصیرتی مسئولان انتظامی استان قزوین عنوان کرد: این دوره‌ها محل مناسبی برای بازگو کردن معارف دینی و مسائل شرعی هستند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های قزوین و گیلان بیان کرد: از دیدگاه علمای بزرگ در کلمه بصیر و بصر تفاوت‌هایی وجود دارد، بصیر به معنای دانا و بینا است در حالی که بصر به چشم ظاهری اطلاق می‌شود.اگر انسان چشم باطنی پیدا کند، تمام گرفتاری‌هایش برطرف شده و حقیقت واقعی را می‌یابد.

این مسئول با اشاره به راه‌های کسب بصیرت تصریح کرد: توبه، ذکر خدا، هم‌نشینی با علما، خردورزی، زهد و انس با قرآن کریم شش راه کسب بصیرت هستند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های قزوین و گیلان با بیان اینکه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است، تشریح کرد: دشمنان نظام و اسلام در فتنه سال 88 ولایت فقیه که رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است را مورد هدف قرار داده بودند.

زمانی اضافه کرد: تشدید فشار تا هنگام انتخابات، بحرانی جلوه دادن فضای کشور، القای یأس و ناامیدی در جوانان، فضاسازی ناحق پس از انتخابات، تحریم و انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه تحریم‌ها به خاطر این است که ایران به میز مذاکره نمی‌آید از توطئه‌هایی به حساب می‌آید که دشمن برنامه‌ریزی کرده تا از آن در انتخابات آینده به کار بگیرد.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های قزوین و گیلان برگزاری چنین دوره‌هایی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این دوره‌ها در ارتقای سطح بصیرتی کارکنان و مسئولان انتظامی بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول