اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صح امروز

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه معرفی شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، حجت‌الاسلام محمد هاشم تقوی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام ناصر پوربابایی تقدیر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با وجود جنگ تمام دنیای استکبار علیه ایران اسلامی، این مردم ما بودند که سر فراز از این جنگ ناجوانمردانه بیرون آمدند.

حجت‌الاسلام عباس سبحانیان افزود: با تمام این سختی‌ها به هیچ قدرتی دست نیاز دراز نکردیم و با توکل بر خدا تمام محاسبات دشمن را به هم ریختیم زیرا دشمن امدادهای غیبی را در محاسبات خود لحاظ نکرده بود.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با همه مشقات و سختی‌هایی که به دنبال داشت، دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران داشت که از آن جمله می‌توان به تولد تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد.

سبحانیان همچنین، قدرت تحلیل سیاسی و اقتصادی، خودباوری و اعتماد به نفس، خود اتکایی و ... را نیز از دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ملت ایران برشمرد.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان نسل امروز تاکید کرد و بیان داشت: نسل امروز باید ضمن آشنایی با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، زندگی آنها را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول