اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر:

وارد کننده غیرقانونی پوشاک در بوشهر 61 میلیون ریال جریمه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: یک وارد کننده غیرقانونی پوشاک در استان بوشهر پس از شناسایی و دستگیری به بیش از 61 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وارد کننده غیرقانونی پوشاک در بوشهر 61 میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محکومیت وارد کننده غیر قانونی پوشاک در تعزیرات حکومتی بوشهر اظهار داشت: در بازرسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی از یک دستگاه کامیون در خروجی شهر بوشهر مقادیری پوشاک خارجی که به صورت زیرباری جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی افزود: پس از کشف این محموله و با شکایت گمرکات استان بوشهر مبنی بر قاچاق بودن کالای مکشوفه پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر اضافه کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و با توجه به اسناد و مدارک مندرج در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ 61 میلیون و 228 هزار و 646 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه رأی صادره قطعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظارت بر حسن اجرای قانون و آیین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی، هماهنگی و پشتیبانی از مجریان طرح و سایر وظایفی که ستاد پشتیبانی تنظیم بازار تعیین کرده از جمله مهم‌ترین وظایف کمیسیون تعزیرات حکومتی است.

احمدی تصریح کرد: جلوگیری از تضییع حقوق مردم و لزوم نظارت و کنترل بر بازار یکی دیگر از وظایف سازمان تعزیرات حکومتی است.

این مسئول افزود: مسئولان اجرایی می‌توانند از کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از اخلال در سیستم بازار، تنظیم بازار، تأمین بهداشت محیط و مواد غذایی و دستیابی به اهداف دولت و رضایتمندی مردم بهره بگیرند.

وی ادامه داد: باید خرید و فروش در جامعه اسلامی به سادگی و با موازین عدالت باشد تا بر فروشنده و خریدار زیانی نرسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اذعان داشت: هر از چندگاهی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی راهی را انتخاب می‌کنند برای ضربه زدن به نظام، اما با دشمن‌شناسی که مردم ما تا الان داشته‌اند همه این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول