اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

شورای هماهنگی نقش موثری در مقابله با دشمنان دارد

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، موثر و کارساز بوده است.

شورای هماهنگی نقش موثری در مقابله با دشمنان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مهدی صدفی صبح امروز در همایش استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون عملکرد و وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت.

وی بیان داشت: به فرموده رهبری اگر این شورا تشکیل نمی‌شد، مسلما‌ در برگزاری مراسم ملی و مذهبی با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

صدفی تعظیم شعائر ملی و مذهبی را یکی از اهداف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انگیزه الهی و دینی در ‌راستای تعظیم شعائر ملی و مذهبی و ترویج ارزش‌های انقلاب و تحکیم ارکان اسلامی دور هم جمع شده و تاکنون به وظایف خود عمل کرده است.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، نقشی بسیار موثر و کارساز بیان کرد.

به گزارش فارس در‌ بخش نخست همایش استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان‌، مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورای هماهنگی در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه‌، مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کردند.

همچنین در این همایش مقرر شد تا مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هماهنگی لازم را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به عمل آورده و نسبت به تشکیل دبیرخانه ستاد 9 دی و دهه فجر اقدام کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول