اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های شهدای سرپل‌ذهاب

خبرگزاری فارس: سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه طی سفر کاری به شهرستان سرپل‌ذهاب با خانواده شهیدان ولی دارابی و محمد‌رضا حسنی‌جعفری دیدار صمیمانه‌ای داشت.

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های شهدای سرپل‌ذهاب

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی صبح امروز طی سفری‌ کاری به شهرستان سرپل‌ذهاب با خانواده‌های شهیدان ولی دارابی و محمد‌رضا حسنی‌جعفری دیدار کرد و با خانواده‌های آنها گفت‌وگو‌یی صمیمانه داشت.

سید‌دادوش هاشمی در منزل شهیدان خطاب به خانواده‌های این بزرگواران گفت: خانواده‌های شهدا با صبر، شکیبایی و تحمل سختی‌ها راه را برای نظام و انقلاب همواره کرد‌ه‌اند.

هاشمی ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست، شهدا، ایثارگران، جانبازان با تقدیم جان و زندگی خود آرامش را به ملت هدیه دادند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مقامی بالاتر از شهادت نیست، تصریح کرد: شهدا در اخلاق، تعهد، شجاعت و دلیری بهترین الگو برای افراد جامعه هستند و جوانان را باید بیشتر با راه و روش شهدا آشنا کنیم و این مهم وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار کرمانشاه از زیارتگاه سه شهید گمنام شهرستان سرپل‌ذهاب بازدید کرد.

گفتنی است، شهید ولی دارابی دارای پنج فرزند و از شهدای تخریبی و شهید محمد‌رضا حسنی‌جعفری دارای دو فرزند و از شهدای جاوید‌الا‌ثر است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول