اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته صورت گرفت

پذیرش 31 هزار سند بستری توسط خدمات درمانی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه خدمات درمانی جیرفت گفت: طی یک سال گذشته 31 هزار و 120 سند بستری به مبلغ 56 میلیارد و 649 میلیون ریال در بیمه خدمات درمانی جیرفت پذیرش و رسیدگی شده است.

پذیرش 31 هزار سند بستری توسط خدمات درمانی جیرفت

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری حدود 4 هزار استعلام از سایر سازمان‌ها و 100 مورد پاسخگویی به حسابداران اداره‌ها و نهادها و همچنین مراجعان انجام گرفته است.

مختاری با بیان اینکه طی یک سال گذشته 31 هزار و 120 سند بستری به مبلغ 56 میلیارد و 649 میلیون ریال پذیرش و رسیدگی شده است،  تصریح کرد: همچنین 498 هزار و 195 سند سرپایی به مبلغ 19 میلیارد و 119 میلیون ریال پذیرش و رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد: در پرداخت حق بیمه ایرانیان تا 50 درصد و برای افراد فاقد توان مالی به ویژه افراد زیر پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی با همکاری این کمیته تا 85 درصد تخفیف داده می‌شود.

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه 11 دفتر ICT روستایی فعال، شش دفتر در آستانه عقد قرارداد و چهار دفتر نیز آنلاین شده است، بیان داشت: در بخش اعتباربخشی 68 مورد تمدید دفترچه بیمه، 15 مورد عقد و هفت مورد فسخ انجام شده است.

وی با بیان اینکه در 80 پرونده خسارت متفرقه به مبلغ 407 میلیون و 902 هزار پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین 137 بازدید از مؤسسه‌های خصوصی درمانی در جیرفت انجام شده است.

مختاری با اشاره به 200 مورد استرداد حق بیمه افزود: 30 مورد نیز تکمیل مدارک و ثبت‌نام بیماران خاص صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول