اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 9 آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: 9 آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند.

فعالیت 9 آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در آذربایجان‌غربی

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 9 آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: این آزمایشگاه‌ها در زمینه تعیین استاندارد انواع عایق‌های رطوبتی بام، سنگ دانه‌های مورد مصرف در بتن، بتن آماده، آجر سقفی، سیمانی، تیرچه‌های سقفی، فوم پلی استایرن، لوله‌های پلی‌اتیلنی و انواع پلی‌اتیلن مورد مصرف در آب‌رسانی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این آزمایشگاه‌ها باید هر سال مورد تمدید و تایید اداره کل استاندارد قرار گیرند، تصریح کرد: مجوز دو باب این آزمایشگاه‌ها در دست تمدید است.

جلایر با اشاره به فعالیت آزمایشگاه‌های استاندارد اداره کل استاندارد در این زمینه، افزود: دو آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی نیز در محل این اداره کل در حال فعالیت است.

وی با اشاره به تجهیز این آزمایشگاه، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این دو آزمایشگاه تجهیز شده‌اند.

جلایر با اشاره به اهمیت استانداردسازی مصالح ساختمانی، گفت: استاندارد بودن مصالح ساختمانی گام موثری در راستای استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید فرهنگ استفاده از مصالح ساختمانی در جامعه بیش‌تر از این نهادینه شود که برای این منظور لازم است تا تولید مصالح ساختمانی در استان رونق بیش‌تری گیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول