اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل نمایشگاه کتاب کرمان صورت می‌گیرد

اجرای پرده‌خوانی با موضوع "ولایت" برای کودکان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان مردم‌نهاد مهرنما گفت: پرده‌خوانی با موضوع "امامت و ولایت" در نمایشگاه کتاب کرمان برای کودکان اجرا می‌شود.

اجرای پرده‌خوانی با موضوع "ولایت" برای کودکان

حمید خوش‌کیش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: گروه هنری هنرهای نمایشی شهرآشوب در نمایشگاه کتاب کرمان پرده‌خوانی با موضوع "امامت و ولایت" را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: گروه هفت نفری از سازمان مردم‌نهاد مهرنما و گروه هنری هنرهای نمایشی شهرآشوب همزمان با برپایی نهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان برنامه‌های شاد و مفرحی را برای کودکان اجرا می‌کنند.

خوش‌کیش افزود: قصه‌گویی نمایشی در قالب پرده‌خوانی با موضوع "امامت و ولایت" و با بهره‌گیری از زندگی انبیاء از جمله حضرت موسی، حضرت ابراهیم و حضرت سلیمان توسط هنرمندان در نمایشگاه کتاب اجرا می‌‌شود.

وی از اجرای نمایش‌های آموزشی ویژه خردسالان در نمایشگاه کتاب کرمان خبر داد و عنوان کرد: "ماجراهای قرمزی" و "ماجراهای الستون و ولستون" از جمله این نمایش‌ها هستند.

خوش‌کیش هدف از اجرای نمایش در نمایشگاه کتاب برای خردسالان را اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در دهه ولایت و امامت برشمرد و خاطرنشان کرد: تشویش کودکان برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی و آشنایی خردسالان با مزایای کتاب از دیگر اهداف است.

وی با بیان اینکه شش هنرمند نیز با استفاده از تن‌پوش عروسکی در جمع کودکان شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب استان کرمان حضور می‌یابند، تصریح کرد: این عروسک‌ها در فضای نمایشگاه با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند و اطلاعاتی را در مورد کتابخوانی به آنها ارائه می‌دهند.

خوش‌کیش ابراز داشت: همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی، مذهبی و هنری، شعرخوانی، پخش موسیقی کودک، نمایش رادیویی و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های غرفه کودک نمایشگاه کتاب کرمان است.

وی گفت: برنامه‌های غرفه کودک در صبح‌ها برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب و در بعد از ظهر نیز برای کودکان برگزار می‌شود.

خوش‌کیش با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های هنری محدودی برای کودکان اجرا می‌شود، بیان داشت: گروه شهرآشوب توانسته است با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان در شهرستان رفسنجان رضایت خانواده‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول