اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده کل سپاه خبر داد

اجرای 11 هزار پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای پروژه‌های سامان‌دهی گلزارهای شهدا در کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد و گفت: تاکنون 11 هزار و 550 پروژه در این زمینه اجرا شده است.

اجرای 11 هزار پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه سامان‌دهی گلزار شهدای شهرستان اهواز اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در هر شرایطی که نیاز باشد به یاری می‌رسد و گامی بلند در راستای سامان‌دهی گلزارهای شهدا در کشور برداشته است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه کارنامه بسیار خوبی از فعالیت‌های عمرانی دارد، خاطر نشان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا کارنامه بسیار روشنی در سامان‌دهی گلزارهای شهدا در کشور دارد و سطح کیفی اجرای این پروژه توسط قرارگاه خاتم بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

حزنی درباره پروژه‌های باقیمانده از سامان‌دهی گلزارهای شهدا در کشور تأکید کرد: تعدادی از پروژه‌های سامان‌دهی به گلزارهای شهدای در سطح کشور باقی‌مانده است که قرارگاه خاتم این پروژه‌ها را تا خردادماه سال 1392 تکمیل کرده و تحویل خواهد داد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: پروژه مسقف کردن گلزارهای شهدا در کشور پروژه بزرگ و وسیعی است که قرارگاه خاتم‌الانبیا به خوبی توانسته این پروژه را اجرایی کند.

وی تاکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا در خوزستان 475 پروژه زودبازده اجرایی کرده است که همه این پروژه‌ها بسیار تخصصی و فنی هستند.

حزنی خاطر نشان کرد: این قرارگاه در کنار اجرای پروژه‌های خود به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در شهرها نیز می‌پردازد که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول