اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی زاهدان:

اخبار حوادث اخیر سیستان‌وبلوچستان فقط از مراجع قانونی مورد تأئید است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی زاهدان گفت: ارائه هرگونه اخبار در زمینه حوادث اخیر استان سیستان‌وبلوچستان، فقط از طریق مراجع رسمی و قانونی قابلیت استناد دارد.

اخبار حوادث اخیر سیستان‌وبلوچستان فقط از مراجع قانونی مورد تأئید است

محمد مرزیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: متأسفانه شاهد این هستیم که هر یک از افرادی که حتی اطلاع دقیق از کم و کیف حوادث ندارند، بدون مطالعه و تحقیق اقدام به انجام مصاحبه می‌کنند که این مسئله اصلاً به صلاح پیگیری پرونده‌ها نیست و فقط منجر به انحراف در مسیر شناسایی و تحقیق مأموران می‌شود.

وی افزود: در ارتباط با حادثه تروریستی که جمعه گذشته در شهرستان چابهار به وقوع پیوست و در جریان آن تعدادی از هم‌وطنان و شهروندان به شهادت رسیده و زخمی شدند، اظهارنظرهای گوناگونی در رسانه‌ها منتشر شد که دارای تناقض‌های جدی با سیر پیگیری و تحقیقات داشته و دارد.

دادستان عمومی زاهدان بیان کرد: در همین جا اعلام می‌کنم کسانی که دارای اطلاعات لازم در مسیر این اتفاقات نیستند از انجام مصاحبه خودداری کرده تا خللی در مسیر پیگیری پرونده‌ها و شناسایی عوامل اصلی به وجود نیاید.

مرزیه ادامه داد: تاکنون فردی که عضو و یا سر شاخه اصلی در حادثه تروریستی چابهار باشد، دستگیر نشده و اگر هم افرادی در این رابطه احضار شده‌اند برای تکمیل مراحل قانونی و اولیه تحقیقات در این زمینه است و در صورت قطعی‌شدن از طریق مراجع ذی‌ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیزبینی نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی مسیر تحقیقات با قوت تمام در حال پیگیری است و اطلاعات خوبی از طریق اطلاعات مردمی به دست رسیده که در آینده‌ای نزدیک شاهد اخبار مطلوب در این زمینه خواهیم بود.

دادستان عمومی زاهدان تصریح کرد: در ارتباط با ترور «معلم شهر کلات» در منطقه سرباز هم هیچ‌گونه ارتباطی از سوی عاملیت ترور با بیگانگان هنوز به اثبات نرسیده و احتمال وجود انگیزه‌های شخصی به ویژه اینکه وی در گزینش آموزش و پرورش محل، فعالیت داشته، قوت دارد.

مرزیه افزود: دشمنان خوب بدانند که مردم استان سیستان‌وبلوچستان هوشیارند و این استان مکان مناسبی برای طرح نقشه‌های شوم آنان نخواهد بود و دستگاه قضا با اقتدار با هرگونه ناامنی، شرارت و رعب در منطقه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول