اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان:

مردمی کردن اقتصاد اهرم موثر مقابله با تحریم اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان گفت: مردمی کردن اقتصاد و ایجاد مرکزیت و محوریتی برای فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی، از اهرم‌های موثر برای مقابله با تحریم اقتصادی دشمن است.

مردمی کردن اقتصاد اهرم موثر مقابله با تحریم اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان سیدحسین انوری صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت و کارآفرینی که در سالن آموزش و پرورش زواره برگزار شد، با بیان اینکه استکبار برای شکست جمهوری اسلامی ایران سه راهبر مهار، تغییر در رفتار و تغییر ساختار نظام را در برنامه قرار داده است، اظهار کرد: تمام هجمه دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران در راستای جلوگیری از تبدیل شدن آن به یک الگو برای ملت‌ها و دیگر کشورهای جهان است.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ مقاومت و گسترش اسلام باعث ایجاد نگرانی در بین مسئولان غربی و آمریکایی شده است، افزود: دشمن با راهبرد تحریم اقتصادی سعی در تضعیف و بازنگری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان مدیریت مصرف در غالب مصرف متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر، استفاده از تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به نفت را از ارکان اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: مردمی کردن اقتصاد و ایجاد مرکزیت و محوریتی برای فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی از اهرم‌های موثر برای مقابله با تحریم اقتصادی دشمن است.

انوری خواستار شناسایی و آموزش نیروهای مستعد و مناسب برای فعالیت علمی و عملیاتی در عرصه اقتصاد مقاومتی شد و تصریح کرد: آسیب شناسی اقتصاد کشور و شناخت موانع تحقق اقتصاد مقاومتی، ضرورت طراحی یک الگوی مشخص از شیوه زندگی، متناسب شدن نظام آموزشی با اقتصاد مقاومتی و ایجاد امکان واکنش سریع نظام اقتصادی کشور در برابر حملات اقتصادی غرب از نکات محوری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مردم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی دارای نقشی ممتاز هستند، خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور مردم و جوانان در عرصه اقتصادی فراهم شود و دولت از فعالان عرصه اقتصادی کشور حمایت کافی و لازم را داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان خواستار تقویت اعتماد به نفس و روحیه خودباوری در جوانان شد و اضافه کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان برنامه جمع‌آوری طرح‌های تولیدی و هدایت آن‌ها در راستای تحقق را در برنامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول