اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و توسعه موسسه مهر اقتصاد خبر داد

طراحی 20 خدمت برای باشگاه مشتریان مهر اقتصاد

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه موسسه مهر اقتصاد از طراحی 20 خدمت برای باشگاه مشتریان این موسسه خبر داد.

طراحی 20 خدمت برای باشگاه مشتریان مهر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هادی بهنود ظهر امروز در همایش شرکای ماندگار خراسان‌شمالی اظهار کرد: این خدمات با در نظرگرفتن نیازهای مشتریان این موسسه در حوزه‌های مختلف طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه این موسسه به مشتری ابزار محور نیست، تصریح کرد: نگاه ما به مشتریان متعالی و اصالت‌گرایانه بوده تا از این طریق خدمات لازم به مشتریان ارائه شود.

معاون طرح و توسعه موسسه مهر اقتصاد استراتژی این بانک را مشتری مداری عنوان کرد و گفت: حضور میلیونی مشتریان این بانک موجب شده است تا پس از گذشت  19سال از فعالیت این موسسه بانکداری با قوت هر چه تمام به فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

بهنود همچنین با اشاره به اینکه تا پایان سال 89 توانستیم صورت‌های مالی را به روز کنیم، اظهار کرد: در این راستا حسابرسی تأییدیه قانونی را اخذ کردیم و همچنین سود علی‌الحساب به حساب مشتریان واریز شد.

وی انطباق عملیات بانکی با موازین شرعی را در موسسه مهر اقتص یک اصل برشمرد و گفت: بر همین اساس فعالیت‌های این بانک در قالب عقود اسلامی انجام می‌شود.

معاون طرح و توسعه موسسه مهر اقتصاد یادآور شد: آموزش‌های مرتبط در این زمینه به کارکنان این موسسه ارائه شده که در پیشبرد اهداف این مجموعه بسیار اثرگذار بوده است.

به گزارش فارس، این مراسم در تالار حافظ بجنورد با حضور مشتریان این بانک از سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول