اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات قائمشهر خبر داد

جزای نقدی 47 میلیون ریالی برای واحدهای صنفی قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات شهرستان قائمشهر گفت: برای 70 پرونده واحدهای صنفی شهرستان قائمشهر 47 میلیون و 810 هزار ریال جزای نقدی تعیین شد.

جزای نقدی 47 میلیون ریالی برای واحدهای صنفی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس طالبی بعدازظهر امروز در جلسه تنظیم و کنترل بازار با اعلام آمار هفته گذشته، تعداد پرونده‌های واحدهای صنفی وارده به اداره تعزیرات قائمشهر را 80 پرونده اعلام کرد.

وی افزود: 70 پرونده وارده مختومه شد که جزای نقدی بابت 70 پرونده مذکور 47 میلیون و 810 هزار ریال تعیین شد.

طالبی در بحث گرانفروشی، حداکثر جریمه را برابر با ارزش تخلف ذکر کرد و گفت: عدم درج اتیکت نیز منجر به صدور حکم جریمه خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات قائمشهر با اشاره به بازرسی از اصناف پوشاک و خوارو بار، سموم کشاورزی، فرش، لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزار یراق خاطرنشان کرد: صنف پوشاک با 13 مورد جریمه بیشترین تخلف را در شهرستان قائمشهر به خود اختصاص داد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان قائمشهر نیز در ادامه جلسه در مورد انتقاد از عدم وجود قیمت مصوب کالاها که در جلسه مطرح شد، گفت: از این موضوع بی‌اطلاع بودم و حتما تا پایان وقت اداری امروز این ضعف را پیگیری خواهم کرد.

نادر پیشه‌گر افزود: گزارش‌های اداری که اعلام می‌شود واقعیت‌های بازار نیست ما اصلا واردات کالای لوکس خارجی نداریم و همه آنچه در بازار هست از موجودی قبلی انبارها است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در بازار وجود دارد جز مارک‌های ایرانی نیست که با وجود ایرانی بودن باز هم با افزایش قیمت این کالاها مواجه هستیم.

وی در باره بازار لاستیک و لوازم یدکی گفت: از صبح امروز این کالاها با 23 درصد افزایش قیمت مواجه شدند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول