اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

رقابت 100 هزار اصفهانی در آزمون‌های سنجش مهارت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی شش ماهه نخست امسال 100 هزار و 691 نفر در سطح استان اصفهان در آزمون‌های سنجش مهارت به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

رقابت 100 هزار اصفهانی در آزمون‌های سنجش مهارت

مسعود دانشمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله آزمون‌های سنجش مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای مهارت‌آموزان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دریافت و اعطای گواهینامه مهارتی به مهارت‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این آزمون‌ها است.

وی اضافه کرد: طی شش ماهه نخست امسال آزمون‌های سنجش مهارت برای یک میلیون و 150 هزار و 582 نفر از مهارت آموزان موجود در سراسر کشور برگزار شده است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به حضور فعال استان اصفهان را راستای برگزاری آزمون‌های سنجش مهارت تصریح کرد: طی شش ماهه نخست امسال 100 هزار و 691 نفر در سطح استان اصفهان در آزمون‌های سنجش مهارت به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 10 درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های سنجش مهارت در سراسر کشور به استان اصفهان اختصاص دارد، ادامه داد: استان اصفهان پس از تهران در راستای برگزاری آزمون‌های مهارتی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

دانشمند با بیان اینکه آزمون‌های سنجش مهارت در چهار بخش در میان مهارت‌آموزان برگزار شده است، تاکید کرد: بیش از 21 درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های صنایع دستی امسال به استان اصفهان اختصاص دارد.

وی همچنین 11،68 دهم درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های مهارتی را از مهارت‌آموزان استان اصفهان دانست و افزود: در آزمون‌های صنایع ساختمان نیز 9،29 صدم درصد از شرکت‌کنندگان از استان اصفهان بوده‌اند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی شش ماهه نخست امسال 299 حرفه در آزمون‌های پایان دوره آموزشی در استان اصفهان برگزار شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول