اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس ورزشی در سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان با برگزاری مراسمی پایان یافت و برگزیدگان آن معرفی شدند.

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس ورزشی در سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در این مراسم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان وی، فرماندار سمنان، رئیس حوزه هنری استان سمنان، قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، استاد جمشید داهول عکاس پیشکسوت ملی، اسدالله سماواتی رئیس صنف عکاسان سمنان، عکاسان شرکت‌کننده در جشنواره، ورزشکاران و هنرمندان در تالار ماه حوزه هنری برگزار شد، نفرات برتر نخستین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان معرفی شدند.

بیانیه داوری مراسم اختتامیه توسط میثم قدس‏پور، دبیر مؤسسه موج فرهنگ و مسئول برگزاری جشنواره عکس ورزشی استان سمنان خوانده شد و نفرات برتر معرفی شدند.

بدین ترتیب، نفر اول، یعقوب پازوکی بود که برنده لوح سپاس و مبلغ 2 میلیون ریال هدیه نقدی شد.

نفر دوم نیز امین نجم‏الدین برنده لوح سپاس و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال هدیه نقدی و نفر سوم، محمدتقی اعرابی برنده لوح سپاس و مبلغ یک میلیون ریال هدیه نقدی بود.

همچنین هفت نفر از عکاسان شرکت‌کننده در جشنواره عکس ورزشی استان سمنان شایسته تقدیر شناخته شدند و با اهدای لوح و هدیه نقدی و ورزشی از آنان تجلیل به عمل آمد.

این افراد شامل سیدمنصور عمادی‏چاشمی، مرتضی دهرویه، فرشاد صالحیان، سیف‏الله محمدنژاد، وحید دارایی، مهران مظهری و رسول طاهریان بودند.

همچنین دو هیئت سوارکاری استان سمنان و هیئت ووشوی استان سمنان به سبب همکاری صمیمانه با نخستین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

داوری این جشنواره بر عهده استاد جمشید داهول، از عکاسان پیشکسوت ورزشی ایران بود که با حضور در مراسم اختتامیه و بیان خاطرات و نمایش بهترین عکس‏های ورزشی خود، حال و هوای خاصی به این برنامه بخشید.

تقدیر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از استاد جمشید داهول به سبب سال‏ها عکاسی ورزشی و استاد اسدالله سماواتی، از عکاسان پیشکسوت سمنان از دیگر برنامه‏های این مراسم بود.

در نخستین جشنواره عکس ورزشی پس از اعلام فراخوان و دریافت آثار عکاسان استان سمنان، 40 عکس به نمایشگاه راه یافت که از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه در نگارخانه خورشید حوزه هنری استان به نمایش درآمد.

این جشنواره به همت انجمن عکاسان جوان مؤسسه موج فرهنگ و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و حوزه هنری استان اجرا شد.

جمشید داهول با سابقه بیش از 32 سال عکاسی ورزشی هم‏اکنون به عنوان مسئول سمعی بصری فدراسیون والیبال در حال خدمت به ورزش ایران اسلامی است و طی سال‏های 58 تا 80 عنوان پرکارترین عکاس ورزشی ایران را به خود اختصاص داد و عکس‏های وی سال‏ها بر روی جلد مجلات ورزشی خودنمایی می‏کرد.

وی که در عکاسی ورزشی بیشتر در فوتبال و کشتی عکاسی می‏کرد، هم‏اکنون بیشتر بر روی والیبال تمرکز کرده و گه‏گاهی هم به عکاسی از طبیعت می‏پردازد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول