اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر سپاه ‌‌از استقبال باشکوه مردم از رهبری

مردم خراسان‌شمالی‌ اقتدار امت اسلامی را به نمایش گذاشتند+عکس

خبرگزاری فارس: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم این استان در استقبال از رهبری اقتدار و ولایت‌مداری را به نمایش گذاشتند.

مردم خراسان‌شمالی‌ اقتدار امت اسلامی را به نمایش گذاشتند+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، در این بیانیه آمده است: استقبال پر شور و نشاط مردم استان از حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، نمایشی از اقتدار و ولایت‌مداری مردمان خطه باب الرضا(ع) بود؛ و دیدن صحنه‌هایی که مردم این استان آفریدند، گواه شور و شعور و ایستادگی همیشگی مردم شریف خراسان‌شمالی است و این‌ها همه به برکت بصیرتی است که با رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در همه اقشار مردم متبلور می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: حضور پرشکوه مردم به ویژه جامعه بزرگ ایثارگری، بسیجیان و سپاهیان عزیز انقلاب در استقبال و دیدارها در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان که نمونه و نشانه‌ای از احساسات و علاقه همه مردم استان به ولی امر مسلمین جهان بود آیینه درخشانی از جلوه زیبای پیوند امت و امام را به نمایش گذاشت و ظرفیت بالای مفهوم مقدس ولایت مطلقه فقیه را معنا بخشید.

این بیانیه تصریح می‌کند: این حضور گسترده، بی‌گمان پاسخ شایسته‌ای بود که مردم هوشمند استان در لحظه مناسب به دروغ پردازی‌های دشمنان دادند و با پشتیبانی خود توطئه‌گران را ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را دلگرم و امیدوار ساختند.

این بیانیه ادامه داده است: بدینوسیله از همه اقشار مردم به ویژه از پاسداران غیور انقلاب اسلامی، بسیجیان سلحشور و مخلص و جامعه بزرگ و اثرگذار ایثارگری در استان  که با  شایسته‌ترین شکل پذیرای قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند و بار دیگر به جهانیان ثابت کردند، پیوند امام و امت ناگسستنی است قدردانی کرده و امیدواریم این نظام مقدس با همراهی امت مسلمان به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) متصل گردد.

 

 

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول