اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ارشاد قم

برگزیدگان جشنواره عکس نوید تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نخستین جشنواره استانی عکس نوید طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نگارخانه فرهنگ تجلیل شدند.

برگزیدگان جشنواره عکس نوید تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن عکاسان قم با هدف انعکاس و تجلی امید، نشاط و شادی در عرصه‌های مختلف زندگی در ماه جاری در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار شد.

هیئت انتخاب و داوری این جشنواره متشکل از سید محمد علی سید ابراهیمی، حسن گائینی و محمدرضا بهشتی منفرد از میان آثار رسیده 38 عکس از 23 عکاس را انتخاب کرده و در نمایشگاهی که از 22 مهر تا دوم آبان ماه سال جاری در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهیدان فاطمی دایر شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

در مراسمی که به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برپا شده بود هیئت انتخاب و داوری نخستین جشنواره عکس نوید از بین هنرمندانی که آثارشان به این جشنواره راه پیدا کرد در بخش مجموعه عکس، ضمن تقدیر از چهار مجموعه راه یافته به نمایشگاه جایزه خود را شامل لوح افتخار و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال را به فاطمه باقرزاده صاحب اثر مجموعه عکس رویای کودکی اهدا کرد.

در بخش تک عکس نیز هیئت داوران لوح تقدیر این بخش را به زهرا سلیمی برای عکس زن روستایی اهدا کرد.

هیئت داوران به دلیل نزدیک بودن کیفیت عکس‌های برگزیده تصمیم گرفت از اعلام رتبه‌های اول تا سوم خودداری کرده و آثار سه عکاس را بدون اولویت عنوان برگزیده اعلام کند.

به همین دلیل لوح افتخار و سه میلیون ریال به حجت‌الله عطایی برای عکس‌های مسابقه و خانه روستایی، سید عباس سید ابراهیمی برای عکس حاج مصطفی و همچنین وحید قاسمی زرنوشته برای عکس‌های دوستان و خنده کودکانه اهدا شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول