اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد

توجه ویژه به توسعه گردشگری در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به صدور مجوز ساخت 5 هتل گردشگری در قزوین بر توجه ویژه به توسعه گردشگری در این استان تأکید کرد.

توجه ویژه به توسعه گردشگری در قزوین

منوچهر حبیبی در حاشیه بازدید از روستای حصار بخش آبگرم شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: توسعه گردشگری یکی از محور‌های چهارگانه‌ای است که در استان قزوین به آن توجه بسیار جدی و ویژه‌ای شده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در حوزه‌های منابع طبیعی و جاذبه‌های تاریخی از قابلیت‌های بسیار مطلوبی برخوردار است، اضافه کرد: جذب گردشگر در بخش‌ها و بناهای تاریخی به علت قرار گرفتن این استان در حوزه بسیار ویژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های گردشگری به عنوان صنعت اشتغال‌زا عنوان کرد: تسهیل در بهر‌ه‌برداری از واحد‌های گردشگری در این استان با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه در حال حاضر مجوز ساخت 5 هتل ویژه گردشگری و استقرار توریست در استان قزوین صادر شده، عنوان کرد: علمیات اجرایی این مجموعه هتل‌های توریستی به زودی آغاز می‌شود.

حبیبی ادامه داد: توجه به مناطق گردشگری و برطرف کردن مشکلات مختلف مناطق گرشگری از جمله سیاست‌هایی است که در استان قزوین آغاز شده و با جدیت نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی و خدماتی این استان در شهرستان‌ها و به ویژه نقاط دور افتاده با جدیت در حال انجام است، عنوان کرد: اعتبارات ویژه‌ای برای این منظور در استان قزوین اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: کار و تلاش مضاعف در هر حال زمینه‌ای خوب را برای پیشرفت فراهم کرده و سبب ایجاد محور‌های توسعه پایدار می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توسعه طرح‌های خدمات‌رسانی به ویژه در حوزه آب‌رسانی، برق، گازکشی و توسعه امور مخابراتی در استان قزوین در دست تهیه و اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه نظارت مستمر بر روند ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و سازندگی نیز از اولویت‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: لازم است که با تعامل میان ادارات و ارگان‌های اجرایی در حوزه عمرانی زمینه پیشرفت طرح‌ها مهیا شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول