اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری سرعین خبر داد

بهره‌برداری از کمپینگ گردشگری سرعین تا عید نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری سرعین از بهره‌برداری فاز 1 و 2 کمپینگ گردشگری شهرستان سرعین تا عید نوروز خبر داد.

بهره‌برداری از کمپینگ گردشگری سرعین تا عید نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب حبیبی ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار اردبیل از کمپینگ‌های گردشگری شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ساخت فاز دو کمپینگ گردشگری سرعین واقع در خروجی سرعین به سمت روستای ییلاقی ویلادرق50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی هدف از ساخت کمپینگ گردشگری شهرستان سرعین را ساماندهی مسافران چادرنشین  در حاشیه خیابان‌های این شهرستان عنوان و تصریح کرد: فاز دوم عملیات ساخت کمپینگ‌های گردشگری این شهرستان توسط شهرداری این شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری سرعین اضافه کرد:‌ فاز اول ساخت این کمپینگ گردشگری نیز به عهده اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که پس از تکمیل،‌ پروژه به شهرداری تحویل داده خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه 120 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد راه دسترسی به این کمپینگ گردشگری اختصاص یافته است، ابراز داشت: برای ساخت این کمپینگ 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول مساحت این کمپینگ گردشگری را در حدود 3.5 هکتار عنوان کرد و بیان داشت:‌ 145 میلیون تومان نیز برای احداث چمن فوتبال اختصاص یافته که هم اکنون در حال انجام است.

حبیبی اضافه کرد: ساخت این کمپینگ گردشگری شامل نمازخانه مردانه و زنانه، سرویس بهداشتی و کافی شاپ است که توسط شرکت توسعه گردشگری انجام می‌شود.

سرپرست شهردار سرعین با بیان اینکه انتظار می‌رود با احداث این کمپینگ تمام چادرنشین‌های سطح شهر حذف و ساماندهی شوند، افزود: ‌فاز یک و دو این کمپینگ گنجایش برپایی یک‌هزار چادر را دارد.

حبیبی در پایان سخنان خود توسعه معابر و میادین، تامین روشنایی شهر و ساخت کمپینگ‌های گردشگری و... را به منظور رفاه حال مردم و مسافران  اعلام و خاطرنشان کرد:‌ هر روز شاهد افزایش صنعت گردشگری و توریستی در این شهر هستیم که با افزایش خدمات ارائه شده می‌توان میزان برخورداری سرعین از توریسم را نیز افزایش داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول