اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید قربان

برنامه «تجلی بندگی» از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی شبکه جهانی ولایت از پخش برنامه «تجلی بندگی» در آستانه عید قربان از این رسانه خبر داد.

برنامه «تجلی بندگی» از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: شبکه جهانی ولایت یک شبکه مستقل تلویزیونی غیر دولتی است که در راستای تثبیت و تحکیم بنیان‌های تئوریک و تقویت علمی مبانی نظری فعالیت دارد.

وی خاطر نشان کرد: شبکه جهانی ولایت همواره در مسیر پاسخگویی به شبهات و سؤالات، دفاع از حریم تشیع و اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی برنامه‌هایی را تولید کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی شبکه جهانی ولایت خاطر نشان کرد: شبکه ولایت با ارائه حقایق دین مبین اسلام و ایجاد مودت هر چه بیشتر بین مسلمانان به دور از هرگونه اهانت به مقدسات، باورها و اعتقادات دیگر فرق اسلامی و همچنین دیگر ادیان الهی نسبت به معرفی و نشر مکتب اهل‌بیت(ع) اقدام می‌کند.

وی عنوان داشت: درس خارج مهدویت، فقه مقارن، تاریخ و سیره، بوستان معرفت، اقیانوس، دایره زندگی، انس با نهج‌البلاغه، سوگندهای قرآن، دفاع از حقیقت، فصل انتظار، زنان الهی، جایگاه زن در اسلام، رسالت زن منتظر، پرتوی قرآن، تقویم نور و الفبای آرامش از جمله عناوین برنامه‌های این شبکه است.

کیانی با اشاره به برنامه‌های شبکه جهانی ولایت در ایام ذی‌الحجه گفت: این شبکه با توجه به نامگذاری ایام ذی الحجه اقدام به تولید برنامه‌های مختلف کرده است.

وی عنوان داشت: برنامه آغاز حماسه پیرامون خروج امام حسین(ع) از مکه سوم آبان از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 18 از شبکه ولایت پخش می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی شبکه جهانی ولایت ادامه داد: خاتم ولایت با موضوع انگشتر بخشی امام علی(ع) از دیگر برنامه‌های شبکه ولایت بوده که سوم آبان از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 از این شبکه پخش می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه دروازه بهشتی نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که چهارم آبان از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 18 از شبکه جهانی ولایت پخش خواهد شد.

کیانی خاطر نشان کرد: ویژه‌برنامه زنده «باران رحمت» سوم آبان و ویژه‌برنامه «تجلی بندگی» چهارم آبان از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه از شبکه جهانی ولایت پخش می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول