اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و شماری از مسئولان استانی از صادرکنندگان نمونه این استان تجلیل شد.

صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این آیین گفت: توسعه صادرات غیرنفتی و مدیریت واردات یکی از شاخص‎های مهم این وزارتخانه است.

اسماعیل مرحمتی با اشاره به فعالیت ستاد تسهیل امور اظهار داشت: در راستای صیانت از تولیدات داخلی در این ستاد بخش‎نامه‎هایی ابلاغ و اعتباراتی برای تثبیت اشتغال و حفظ سرمایه در گردش در این حوزه اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: طبق تفاهمنامه‎ای که بین این سازمان، بانک صادرات و استاندار وقت امضا شد مقرر شد که به ازای 2 میلیارد تومانی که دولت به این امر اختصاص می‎دهد بانک صادرات دو برابر این مبلغ را پرداخت کند.

مرحمتی تصریح کرد: پس از امضای تفاهمنامه با استانداری این شش میلیارد تومان بین واحدهای تولیدی نیازمند و مشکل‎دار در استان بوشهر توزیع می‏شود.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در این آیین گفت: 15 صادرکننده نمونه در استان بوشهر برای شرکت در این مراسم به صورت الکترونیکی نام‏نویسی کردند که کمیته استانی 10 نفر از این تعداد را به‎ عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و معرفی کرد.

محمدرضا صادقی افزود: این صادرکنندگان در گروه صنعتی در بخش‎های پتروشیمی، مصالح ساختمانی و مواد معدنی و در گروه کشاورزی در بخش‎های آبزیان و خرما انتخاب شده‎اند.

در این آیین از سیدمحمدحسین مصطفوی‌ثابت، حسین پارسا و صفیه جمی در بخش خرما، حسن احمدی جزنی، ابوذر عبدلی و حبیب مختاری در بخش شیلات، عبدالرئوف عبدالغنی، سیروس دهقانی، رحمت‌الله روستاپور و اریک ژوزف روپر در بخش صنعت تجلیل شد.

همچنین از احمد پورعلی مدیرعامل شرکت پورعلی به عنوان صادرکننده نمونه ملی تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول