اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری

روشنایی معابر آذربایجان‌غربی با بیش از 14 هزار چراغ روشنایی تعدیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: 14 هزار و 895 چراغ روشنایی جدید در شش ماه نخست سال جاری برای تعدیل روشنایی معابر آذربایجان‌غربی استفاده شده است.

روشنایی معابر آذربایجان‌غربی با بیش از 14 هزار چراغ روشنایی تعدیل شد

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه تعدیل روشنایی معابر آذربایجان‌غربی با اعتباری معادل 17 هزار میلیون ریال و تعداد 14 هزار و 895 چراغ روشنایی به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی ظرفیت‌سازی جدید را از عوامل توسعه و احداث شبکه تأسیسات برق برشمرد و اعلام کرد: در سال جاری احداث شبکه و توسعه تأسیسات برق با صرف اعتبار 30 هزار میلیون ریال انجام شد.

وی برق‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی استان را از دیگر پروژه‌های انجام‌یافته در سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه برق‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی مرگرش ارومیه معادل 1 هزار و 932 میلیون ریال است.

کاظمی‌کیا با اشاره به برق‌رسانی به سایر پاسگاه‌های مرزی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: پاسگاه‌های مرزی اورتانیس، گریکان و قلعه‌رش در شش ماه نخست سال جاری از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند که ارزش ریالی اعتبارات این پروژه 4 هزار و 970 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: 3 هزار و 194 میلیون ریال برای پروژه برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب مناطق کانی خدا و هوار پیرانشهر هزینه شده است و این ایستگاه‌ها از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی توسعه و احداث شبکه و تأسیسات برق را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و گفت: توسعه و احداث شبکه و تأسیسات برق به ویژه در مناطق محروم از برنامه‌های مورد توجه این شرکت در سال جاری است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول