اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

تخلف خودروهای آموزش رانندگی پذیرفته نیست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: تخلف خودرویی که با تابلو و علایم آموزشگاه رانندگی در حال آموزش است از نظر مردم و پلیس به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

تخلف خودروهای آموزش رانندگی پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد ابراهیم نوروزیان بعد از ظهر امروز در جلسه آموزشی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان یکی از راهکارهای مهم کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را آموزش اصولی و قانونی متقاضیان گواهینامه ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در کاهش تصادفات رانندگی تاثیر چشمگیری دارند، افزود: این قشر پرتلاش می‌توانند یاریگر پلیس راهنمایی و رانندگی در کاهش تخلفات باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه مربیان آموزشگاه‌های رانندگی الگوی هنرجویان در رعایت قانون هستند، ابراز کرد: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی مانند معلمانی هستند که مهارت‌های عملی را طبق قانون به هنرجویان خود آموزش می‌دهند.

وی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی را از همکاران سخت‌کوش پلیس راهنمایی و رانندگی برشمرد و افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و شئونات اخلاقی و مسائل شرعی در هنگام آموزش از ضروریات است.

نوروزیان، آموزش قانونی و اصولی را بسیار مهم تلقی کرد و یادآور شد: آموزش اصولی و قانونی متقاضیان گواهینامه از راهکارهای مهم کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی است.

وی خاطرنشان کرد: خودرویی که با تابلو و علایم آموزشگاه رانندگی در حال آموزش است، تخلف آن از نظر مردم و پلیس به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

سید تقی امینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان نیز در جلسه مذکور گزارشی از فعالیت‌های امور آموزشگاه‌های رانندگی و مشکلات مربیان آموزشگاه‌ها به ویژه تأمین سوخت، بیمه و نرخ آموزشگاه‌ها را ارائه کرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول