اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

کاهش 42 درصدی تخلفات رانندگی نوروزی در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اردبیل از کاهش 42 درصدی تخلفات رانندگی در جاده‌های استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

کاهش 42 درصدی تخلفات رانندگی نوروزی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اردبیل اظهار داشت: طرح ترافیک نوروزی پلیس راه استان با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان چون راه و ترابری، هلال‌احمر، اورژانس و برخی دیگر از دستگاه‌های دخیل از 25 اسفندماه سال گذشته شروع شد و تا امروز اجرای آن ادامه داشت.

وی با یادآوری این‌که امسال سعی شده بود با رفع بسیاری از موانع، مشکلات و نواقص سال‌های گذشته خدمات‌رسانی شکل مطلوب به خود بگیرد، تصریح کرد: ما در اجرای طرح نوروزی امسال بند به بند توصیه‌ها و تاکیدات فرماندهی انتظامی را مورد توجه و موشکافی قرار دادیم و سعی کردیم خدمات ارایه شده به مسافران و گردشگران نوروزی شکل مطلوب به خود گرفته و یک تعدیل مناسب تصادفات را شاهد باشیم.

ظهیری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده قبل از آغاز اجرای طرح را بیان کرد و افزود: ما با همراهی خوب راه و ترابری اقدام به شناسایی و ترمیم نقاط حادثه‌خیز استان کردیم به گونه‌ای که در این زمینه 78 نقطه حادثه‌خیز استان ایمن‌سازی و مناسب‌سازی شد.

به گزارش فارس، فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: در ا‌ین نقاط حادثه‌خیز معمولاً عمده تصادفات و واژگونی خودروها انجام می‌شد که با تلاش کارشناسان راه و ترابری و ایجاد تغییرات اساسی در شکل هندسی مسیرها اصلاح و مناسب‌سازی این نقاط را انجام دادیم.

این مسئول از جذب نیروهای کمکی در اجرای مناسب طرح نوروزی خبر داد و بیان کرد: ما چندین برابر نیروی حاضر و آماده خودمان با همکاری فرماندهی انتظامی از یگان‌های مختلف به کار گرفتیم و با برقراری پاس‌های خودرویی، موتوری و حتی پیاده در نقاط کور و حادثه‌خیز امنیت لازم را در سفر برای مسافران و گردشگران فراهم آوریم.

ظهیری از آمادگی 100 درصد نیروهای پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: نتیجه این آماده باش فعالیت شبانه‌روزی و اقدامات پیشگیرانه، ارتقای انضباط اجتماعی و کاهش تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی بوده است.

*کاهش 45 درصدی تصادفات فوتی در اردبیل

وی گفت: ‌نسبت به سال گذشته در تصادفات فوتی 45 درصد و جرحی 52 درصد کاهش داشتیم.

رئیس پلیس راه استان این کاهش را بهترین ثمره و ماحصل تلاش 20 روزه پلیس راه استان در اجرای طرح نوروزی اعلام کرد و افزود: امسال در یک اتفاق مناسب و در احترام به قانون جدید راهنمایی و رانندگی نه تنها از تخلفات رانندگی و جرایم کاسته شد بلکه خود مردم مقید به اجرای قانون و خط و مشی تعیین شده، بودند.

ظهیری با قدردانی از مشارکت آحاد مردم به ویژه رانندگان در رعایت نقاط ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی نتیجه آن را افزایش سلامت و عافیت جامعه و تعدیل بسیاری از آسیب‌ها و حوادث تلخ و ناگوار بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول