اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کردستان خبر داد

کاهش 50 درصدی تخلفات رانندگی ایام نوروز در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از کاهش 50 درصدی تخلفات رانندگی تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته در این استان خبر داد.

کاهش 50 درصدی تخلفات رانندگی ایام نوروز در کردستان

عارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از اوایل شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز شاهد کاهش 50 درصدی برخورد با متخلفان رانندگی در استان در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد تصادفات منجر به جرح در استان نیز تاکنون در مقایسه با سال گذشته کاهشی 50 درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان و برقراری امنیت کامل در ایام نوروز با هماهنگی ادارات و شهرداری‌های استان و سایر دستگاه‌ها شرایط مناسبی برای مسافران نوروزی در استان فراهم شده است.

 

* توقیف 30 دستگاه خودرو در کردستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا امروز 30 دستگاه خودرو در استان به دلیل انجام تخلفات مخاطره‌آمیز و حادثه‌ساز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده‌اند.

 

قادرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: در این ایام پنج جلد گواهینامه رانندگی نیز به علت داشتن 30 نمره منفی ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام تنها یک تصادف منجر به فوت درون‌شهری در استان کردستان اتفاق افتاده است، افزود: روز گذشته در شهرستان قروه در برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده متاسفانه یک نفر جان خود را ازدست داد.

وی از به‌کارگیری 120 پلیس‌یار جوان با همکاری جمعیت هلال احمر استان و استانداری کردستان در طول ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و بیان کرد: توزیع گسترده بروشور و بنر در سطح معابر شهری و خط کشی معابر درون شهری در برخی از شهرها از جمله اقدامات راهنمایی و رانندگی استان در تعطیلات نوروز امسال بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان طرح همیاران پلیس را موفق‌ترین طرح اجرایی در مدارس کشور دانست و تصریح کرد: همیاران پلیس در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در کردستان نقش مهمی داشته‌اند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول