اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد

رشد 6 درصدی انرژی برق در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان از رشد 6 درصدی انرژی برق در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

رشد 6 درصدی انرژی برق در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ناصر غضنفری عصر امروز در کمیته بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای استان تاخیر در بهره‌برداری از پروژه‌ها و تامین نشدن به موقع تجهیزات را از مشکلات بخش بهره‌برداری برق منطقه‌ای استان دانست.

وی با بیان اینکه امسال پیک بار نسبت به سال گذشته 1.2 درصد رشد داشته است، افزود: با وجود تمام مشکلات با انجام کار تیمی و تلاش شبانه‌روزی توانستیم تابستان امسال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

این مسئول از رشد 6 درصدی انرژی برق گیلان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: این امر فرصت تنفس تجهیزات در تابستان را بسیار محدود کرد و ما حدود 12 ساعت از شبانه‌روز را نزدیک پیک بار سپری کردیم.

وی احداث پست 230.63 کیلوولت شهید عضدی رشت را رگ حیاتی شبکه برق گیلان برای تابستان سال آینده ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم قبل از پایان سال جاری فیدرهای 63 کیلوولت این پست در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

غضنفری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعمیرات اساسی نیروگاه‌ها در فصل زمستان انجام می‌گیرد و در این فصل با محدودیت سوخت مواجه هستیم باید با تعمیرات پیشگیرانه سریع و سرویس‌های به‌موقع قبل از آغاز سرما به استقبال زمستان برویم با بتوانیم زمستان را هم با سربلندی پشت سر بگذاریم.

وی تامین تجهیزات را از جمله مشکلاتی دانست که می‌توان با انتخاب راهکارهای لحظه‌ای یا مکانی و منطقه‌ای بر آن فائق آمد.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای گیلان فقدان نیروی انسانی برای بهره‌برداری از تجهیزات را از دیگر مشکلات برشمرد و تصریح کرد: باید با تمهیدات لازم در سطح ملی هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه کسب رتبه سوم در شاخص عملکرد صحیح تجهیزات و عنوان بهره‌برداری برتر در زمینه ارتقای کیفیت و تامین برق مطمئن و پایدار را از جمله موفقیت‌های برق منطقه‌ای استان بیان کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول