اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارسال پیام دوستی به کشورهای همسایه

قایقران خراسانی عرض تنگه هرمز را پارو می‌زند

خبرگزاری فارس: مربی بین‌المللی قایقرانی خراسان‌رضوی از آغاز تمرینات تکمیلی دانیال توحیدی، قایقران ملی‌پوش کانو کانادایی خراسان‌رضوی برای ثبت رکورد پیمودن عرض تنگه هرمز با قایق اقیانوس خبر داد.

قایقران خراسانی عرض تنگه هرمز را پارو می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمود صفار از آغاز تمرینات تکمیلی دانیال توحیدی، قایقران ملی پوش کانو کانادایی خراسان‌رضوی برای ثبت رکورد پیمودن عرض تنگه هرمز با قایق اقیانوس خبر داد و اظهار کرد: تمرینات تکمیلی این ورزشکار از روز جمعه 5 آبان ماه آغاز می‌شود و تا حدود یک ماه و نیم ادامه دارد.

وی افزود: مراحل مقدماتی تمرینات را از اوایل امسال با تمرکز بر اجرای ثبت رکورد در سد طرق مشهد انجام دادیم و برای قرار گرفتن در شرایط و محیط واقعی و ثبت رکورد به سواحل خلیج فارس در بندرعباس می‌رویم.

مربی بین‌المللی قایقرانی خراسان‌رضوی ادامه داد: بعد از انجام تمرینات و آمادگی در اواخر آذر ماه و با مساعد بودن شرایط جوی آب و هوا، رکورد پیمودن عرض تنگه هرمز از بندرعباس تا سواحل عمان با «قایق اقیانوس» ثبت می‌شود.

صفار با اشاره به اینکه این حرکت با هدف ارسال پیام دوستی به کشورهای همسایه در خلیج فارس انجام می‌شود، اظهار داشت: هیچ فردی تاکنون این مسیر را با قایق پارویی طی نکرده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول