اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

در انتظار اسلامی شدن دانشگاه‌ها هستیم / برخی آزادی‌ها در دانشگاه‌ها نگران کننده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز دانشگاه‌های ما به شدت به معرفت اسلامی نیاز دارند، گفت: در حال حاضر برخی از آزادی‌هایی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، نگران کننده است.

در انتظار اسلامی شدن دانشگاه‌ها هستیم / برخی آزادی‌ها در دانشگاه‌ها نگران کننده است

محمدتقی رهبر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره‌ای به زمان نمایندگی خود در دور هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: در آن زمان طرح اسلامی شدن دانشگاه‌ها به مقامات اجرایی ارائه شد که در این راستا جوابی دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه‌های ما به شدت به معرفت اسلامی نیاز دارند، تاکید کرد: در حال حاضر برخی از آزادی‌هایی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، نگران کننده است.

رهبر ادامه داد: ایجاد روحیه اسلامی در دانشگاه‌‌ها تنها به معنای حجاب نیست بلکه ایجاد معرفت و روحیه اسلامی در تمام زندگی و شئون دانشجویان مهم است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: البته جای تأسف است که پس از 33 سال تازه به فکر اسلامی کردن دانشگاه‌ها افتاده‌ایم.

* ارتباط با آمریکا تنها در گرو اجازه رهبری است / هیچ کس حق دخالت ندارد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ساده‌لوحان نمی‌توانند جلوی آمریکا فرش قرمز پهن کنند، اظهار کرد: منظور از افراد ساده‌‌لوح افرادی هستند که هنوز فکر می‌کنند، آمریکا آدم شده است.

وی اشاره‌ای به خارج شدن لیست منافقان از جرگه تروریست‌ها توسط آمریکا کرد و گفت: آمریکا در حالی دست به چنین اقدامی زده است که دستان این افراد به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افراد ساده‌لوح سیاسی افرادی هستند که فکر می‌کنند ارتباط با آمریکا باید بر اساس ذلت و خواری صورت گیرد در حالی این ارتباط باید بر اساس عزت و اقتدار شکل بگیرد.

وی بیان کرد: آدم شدن آمریکا بدان معنا است که این کشور دست از تجاوز‌های خود نسبت حقوق به ملت و حکومت ایران بردارد و برای حق مردم ایران ارزش قائل شود.

رهبر گفت: البته در چند وقت اخیر مقوله ارتباط با آمریکا توسط گروهی از افراد مطرح شده که تنها در حد نظرات شخصی است و در نهایت رهبر و ملت ایران نظر آخر را می‌دهند.

* کاهش نسل تشیع یک فکر طاغوتی است

امام جمعه موقت اصفهان در مورد کاهش نسل تشیع در ایران که بیشتر این اقدام توسط مرفهان جامعه صورت گرفته است، تاکید کرد: این فکر به گذشته‌های طاغوتی برمی‌گردد.

وی بیان کرد: البته همزمان با افزایش ازدیاد نسل امکانات نیز باید برای نسل‌های آینده تدارک دیده شود و مقامات اجرایی از حالا باید به فکر چاره باشند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول