اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات دوی صحرانوردی قزوین به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو‌ و‌ میدانی استان قزوین گفت: مسابقات دوی صحرانوردی این استان با معرفی و شناخت نفرات برتر به پایان رسید‌.

مسابقات دوی صحرانوردی قزوین به پایان رسید

حسن جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این مسابقات 65 ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهر‌ک مینودر قزوین با یکدیگر رقابت کردند‌.

وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان و در مسافت شش کیلومتر امین طاهرخانی از تاکستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی افشار از طارم سفلی نایب‌قهرمان شد و بهنام تک‌زارع از آبیک نیز موفق شد عنوان سومی را کسب کند‌.

جوادی عنوان کرد: هادی نظری از بویین زهرا نیز در مسافت هشت کیلومتر در رده سنی جوانان موفق شد عنوان نخست را از آن خود کند، پژمان زارع‌پور از بیدستان عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و محمدرضا کبریایی هم سکوی سومی را به دست آورد‌.

وی یادآور شد:‌ در رده سنی بزرگسالان و در مسافت 12 کیلومتر نصرالله رستمی از البرز صاحب سکوی نخست شد و حامد ایرانخواه و علی نوروزی از قزوین نیز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند‌.

جوادی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد، افزود: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب دو صحرانوردی استان قزوین به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند‌.

رئیس هیئت دو‌ و‌ میدانی استان قزوین افزود: به این تریتب امین طاهرخانی ورزشکار تاکستانی یازدهم آبان ماه به مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی در همدان اعزام می‌شود‌.

جوادی با بیان اینکه هادی نظری از بویین زهرا نیز به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اعزام خواهد شد، عنوان کرد‌: این ورزشکار شایسته استان بیست و پنجم آبان‌ ماه به بندرعباس خواهد رفت تا آماده رویارویی با رقیبان شود‌.

وی تصریح کرد: نصرالله رستمی از شهرستان البرز نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور دهم آذر ماه به مسابقات قهرمانی کشور در بوشهر اعزام می‌شود.

رئیس هیئت دو‌ و‌ میدانی استان قزوین روند رو به رشد ورزشکاران این استان در دو صحرانوردی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت‌: امیدوار هستیم دوندگان شایسته این استان بتوانند در رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول