اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموعه ورزشی شیرودی تهران صورت می‌گیرد

رقابت دو و میدانی‌کاران قم در 12 رشته مسابقات کارگران کشور

خبرگزاری فارس: دو و میدانی‌کاران قمی در 12 رشته رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت دو و میدانی‌کاران قم در 12 رشته مسابقات کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ورزشکاران قمی در طول سال تقریبا در تمام رشته‌هایی که رقابت‌های آن در قالب مسابقات کارگران قهرمانی کشور برگزار می‌شود، شرکت کرده و موفقیت‌ها و عناوین ارزشمندی را به دست آورده‌اند.

دو موفقیت اخیر ورزشکاران قمی در پیکارهای کارگران قهرمانی کشور به افتخارآفرینی آنها در جدال با رقبای خود در رقابت‌های دوچرخه‌سواری و کاراته قهرمانی کشور بازمی‌گردد که در مجموع قم را به یکی از استان‌های موفق تبدیل کرده است.

در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور که کمتر از یک ماه قبل به انجام رسید، تیم قم موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد و اکنون نوبت ورزشکاران رشته دو و میدانی است که در رقابت‌های کارگری قهرمانی کشور به دنبال کسب افتخار باشند.

در پیکارهای رشته کاراته تیمی قوی متشکل از برترین‌های کاراته قم به مصاف حریفان رفت و توانست با کسب مجموع پنج مدال بالاتر از دیگر تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در این پیکارها در جایگاه نخست ایستاده و فاتح رقابت‌های کاراته کارگران کشور شود.

این در حالی است که برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در تهران صورت می‌گیرد و جدال شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها به مدت دو روز به میزبانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی در مواد و رشته‌های مختلف به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت دو و میدانی وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی این مسابقات در 12 رشته و با حضور ورزشکاران بیش از 20 استان کشور برگزار شده و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این در شرایطی است که مسابقات در این دوره با افزایش سه ماده نسبت به دور گذشته برگزار می‌شود و ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها در دوهای سرعت 100، 200 و 400 متر، دوهای نیمه استقامت 800، 1500 و 3000 هزار متر با مانع، دوهای 110 و 400 متر مانع، پرش طول، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک و دوی چهار در 100 متر امدادی برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول