اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

نارضایتی مردم از کندی فعالیت در پروژه بدنه سازی خیابان طالقانی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تسریع در کار بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر شد و گفت: مردم از کندی این پروژه ناراضی هستند.

نارضایتی مردم از کندی فعالیت در پروژه بدنه سازی خیابان طالقانی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر فرامرز محمودی‌کوهی صبح امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: مردم از کندی پروژه‌ بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر بسیار ناراضی هستند.

وی افزود: شاید هنوز اعتباری در اختیار شهرداری برای اجرای این پروژه قرار نگرفته است ولی شهرداری خود برای ترغیب بازاریان در مشارکت در این امر باید دو دهنه از این بدنه‌سازی را نماکاری و احداث پیاده‌رو کند که تا حد زیادی باعث رضایت‌مندی بازاریان در تکمیل این پروژه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر از شهرداری در خواست تسریع در این پروژه را دارد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید تا قبل از آغاز بارندگی‌های پاییزه در احداث سقف این پروژه اقدام کند تا مشکلات مردم و بازاریان کاسته شود و نارضایتی مردم نیز در فاز دوم کمتر شود.

محمودی کوهی افزود: مردم باید در اجرای این پروژه بزرگ همکاری کنند و تنها مشارکت بازار در این بخش می‌توان سرعت این پروژه را افزایش دهد و شورای اسلامی شهر نیز در اعطای زمین‌های مازاد به مغازه‌های بازاریان موافق است که این خود ارزش افزوده زیادی برای ملک‌های تجاری این خیابان به وجود می‌آورد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید طرح‌های نماکاری و مصالح خود را به شورای اسلامی شهر ارائه کند تا پس از تصویب مصالح در نظر گرفته شده در راستای اجرای سریع این پروژه اقدام شود.

وی همچنین خواستار نظارت بیشتر در بخش فضای سبز شهری شد و گفت: باید در راستای سامان‌دهی به فضای سبز شهری نیز شهرداری توجه بیشتری را اعمال کند و به این دلیل شورای شهر منتظر ارسال گزارش شهرداری شوشتر در این باره است.

محمودی‌کوهی تأکید کرد: مشکلات فاضلاب در این شهر مردم را به ستوه آورده است و شهرداری باید در راستای دادن تذکر به این اداره برای پرکردن حفاری‌های موجود در شهر و آسفالت آنها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تخریب رواق‌های قدیمی در بازار مرکزی شوشتر از دو سال پیش آغاز شده است ولی هنوز احداث رواق‌های جدید و نماکاری و پیاده‌رو سازی در این منطقه به پایان نرسیده و تنها پیشرفت 40 درصدی دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول