اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بوشهر جزو 3 استان برتر کشور در بعد امنیت ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در موضوع امنیت ملی جزو سه استان برتر کشور است و این یک جایگاه کلیدی برای این استان محسوب می‌شود.

بوشهر جزو 3 استان برتر کشور در بعد امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین پرآور عصر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل، قابلیت‌های اقتصادی و فناوری استان را برشمرد و اهمیت پدافند غیرعامل و آشنایی همه مردم با اصول این پدافند را تشریح کرد و گفت: پدافند غیرعامل به عنوان کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران و بهره‌گیری از فعالیت‌های غیر نظامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به توانمندی کشورمان و قابلیت‌های اقتصادی، علمی و فناوری گفت: با توجه به تهدیدات مکرر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب لازم است همه مردم با پدافند غیرعامل آشنا شوند تا در مواقع بحرانی راه‌های مقابله با آن را بیابند.

پراور اضافه کرد: استان بوشهر در موضوع امنیت ملی جزو سه استان برتر کشور است و این یک جایگاه کلیدی برای این استان محسوب می‌شود.

وی گفت: استان بوشهر به لحاظ داشتن قابلیت‌های مهم اقتصادی و فناوری به عنوان قلب کشور محسوب می‌شود.

پرآور وجود نیروگاه اتمی و منطقه پارس جنوبی و خارک را از جمله نقاط حیاتی استان و کشور دانست و افزود: ارائه آموزش به بخش‌ها و طبقات مختلف جامعه این منطقه را در زمان بحرانی از بسیاری از آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

عباس رزمی مدیر بهداشت، سلامت و ایمنی پدافند غیر عامل و مدیر بحران شرکت ملی نفت نیز در ارتباط با تهدیدات و آسیب‌پذیری حوره انرژی نکاتی را بیان کرد و افزود: هفته پدافند غیرعامل از روز شنبه ششم آبان در استان برگزار می‌شود و در جوزه نفت و گاز 14 مانور عظیم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول