اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جایزه بزرگ تهران

بانوی تیرانداز همدانی مدال طلا گرفت

خبرگزاری فارس: در مسابقات جایزه بزرگ تهران، مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز همدانی و المپیکی کشورمان به مدال طلا رسید.

بانوی تیرانداز همدانی مدال طلا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مسابقات جایزه بزرگ تهران، مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز همدانی و المپیکی کشورمان به مدال طلا رسید.

در این مسابقات مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز همدانی کشورمان در رشته تفنگ 50 متر درازکش به مصاف رقبای خود رفت و توانست صاحب مدال طلای این رقابت‌ها شود، جام‌بزرگ در این رشته 592 امتیاز کسب کرد.

همچنین صفیه صحراگرد از کشورمان با 587 امتیاز به مدال نقره رسید و چولونبادراخ از مغولستان با 584 امتیاز به مقام سوم رسید.

در رشته تپانچه بادی زنان، فاطمه حسینی تیرانداز کشورمان با کسب 477.8 امتیاز به مقام نخست رسید و مدال طلای این رشته را از آن خود کرد.

همچنین در این بخش، تیراندازی از کشور هند به مقام دوم رسید. چاوودهری امتیاز 475.7 را کسب کرد و مقام سوم این رشته نیز به مریم سلطانی از ایران رسید، وی توانست 474.1 امتیاز در این رشته کسب کند.

رقابت‌های تیراندازی جایزه بزرگ تهران در مجموعه تیراندازی ورزشگاه بزرگ آزادی تهران با شرکت تیراندازان شش کشور خارجی و تیراندازان برتر کشورمان برگزار می‌شود.

تیراندازانی از کشورهای مجارستان، سوئد، مغولستان، عمان، پاکستان و هندوستان در کنار تیراندازان برتر کشورمان به مدت سه روز در دو رشته تفنگ و تپانچه به رقابت می‌پردازند.

جوایز نفرات برتر این مسابقات به شکل دلاری و بر اساس نفرات اول 3 هزار دلار، نفرات دوم 22 هزار دلار و نفرات سوم یک‌هزار دلار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول