اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور

تیراندازان قم برابر خوزستان نخستین شکست را تجربه کردند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت تیراندازی قم در سومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر خوزستان در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی نتیجه را واگذار کرد.

تیراندازان قم برابر خوزستان نخستین شکست را تجربه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال علاوه بر حضور در پیکارهای قهرمانی کشور، تیم تیراندازی قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد و از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

در هر مرحله از رقابت‌ها شش تیرانداز قمی به مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور اعزام می‌شوند و هر مرحله از پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور به میزبانی یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برگزار می‌شود.

بعد از اینکه دو مرحله از رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان در شیراز و زاهدان به انجام رسید، این مرحله از رقابت‌ها به میزبانی هیئت تیراندازی استان اردبیل برگزار شد.

بر همین اساس شش تیرانداز به نمایندگی از هیئت تیراندازی استان قم راهی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور شدند و بعد از اینکه گام نخست را محکم برداشته و برابر فارس به پیروزی رسیدند و در گام دوم برابر سیستان و بلوچستان به تساوی رسیدند، سرانجام نخستین شکست را در مرحله سوم برابر خوزستان تجربه کردند.

در ترکیب تیم تفنگ بادی اعزامی به نمایندگی از هیئت تیراندازی قم علی‌اصغر کلهر، محمد ستاری و ‌هادی غرباقی و در تیم تپانچه بادی امیرحسین متوسل، محمود جعفرغفار و علی محمدی حضور داشتند.

در مسابقات این هفته و در پیکارهای برگزار شده بین تیراندازان رشته تپانچه بادی، تیم تیراندازی قم در جدال با خوزستان به امتیاز 1604 رسید در حالی که خوزستانی‌ها 1642 امتیاز کسب کردند و این مسابقه با برتری تیم خوزستان پایان یافت.

در رقابت‌های رشته تفنگ بادی نیز در جدال قم و خوزستان تیم خوزستان به 1699 امتیاز دست یافت و تیم قم موفق به کسب 1696 امتیاز شد و بدین ترتیب خوزستانی‌ها در این رشته در بخش تیمی برتری مقابل قم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول