اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان یزد تاکید کرد

لزوم برخورد قاطع با مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای تاکید کرد.

لزوم برخورد قاطع با مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین حیدری در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اظهار داشت: آرامش و کم‌حاشیه بودن شهرستان ابرکوه مایه خرسندی است و این آرامش را حاصل تلاش، همدلی و تعامل مسئولان و مردم ابرکوه می‌دانیم.

وی با اشاره به تبعید برخی مجرمان به شهرستان ابرکوه، افزود: اگر مجرمی را به ابرکوه تبعید می‌کنند به این معنا نیست که ابرکوه نقطه محروم و دورافتاده است بلکه به خاطر کم حاشیه بودن و تدین و اعتقادات و روحیه دین باوری مردم این شهرستان است که مجرمان با تبعید به این شهرستان می‌توانند از این روحیات و اعتقادات مردم آن درس بگیرند.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پاسخ به سؤال یکی از مسئولان بخش بهمن ابرکوه مبنی بر اینکه این بخش 20 ساله از داشتن شعبه دادگاه محروم است، عنوان کرد: نبودن شعبه‌ای از دادگاه در این بخش نیز به روحیات خوب مردم این منطقه باز می‌گردد زیرا مشکلات خاصی در این منطقه وجود ندارد و این امر نیاز به تاسیس دادگاه در بخش بهمن را رفع کرده است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای به ویژه افرادی که مرتکب سرقت می‌شوند و از این طریق امنیت مردم و جامعه را مختل می‌کنند، خاطرنشان کرد: به قضات دادگستری این شهرستان توصیه می‌کنم که در این زمینه اقدامات جدی‌تری معمول دارند.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ یک از امتیازاتی که از باب رفعت اسلامی به سایر زندانیان داده می‌شود، در مورد مخلان نظم و انضباط و مرتکبان جرم سرقت و کلاهبرداری نباید اعمال شود.

در این نشست امام جمعه،‌ فرماندار و جمعی از اعضای شورای شهر ابرکوه درخواست‌های خود در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، تشکل کلاس‌های مشاوره‌ای، راهکارهای مناسب برای ترک اعتیاد در معتادان، جلوگیری از پدیده زمین‌خواری و حذف ابرکوه به عنوان تبعیدگاه مجرمان را با رئیس کل دادگستری استان یزد مطرح کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول