اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم خبر داد

اجرای موفقیت‌آمیز اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت محیط زیست پالایشگاه جم از اجرای موفقیت‌آمیز سومین مرحله اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم خبر داد.

اجرای موفقیت‌آمیز اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم مرتضی عرب‌زاده در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی پالایشگاه جم اظهار داشت: محیط زیست یکی از ارزشمندترین سرمایه‌هایی است که در اختیار بشر امروز قرار دارد و حفاظت و نگهداری از آن برای آیندگان ضروری است.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: آلاینده‌های زیست محیطی از مسائلی هستند که طبیعت و محیط زیست را تهدید می‌کنند و کنترل آلاینده‌های زیست مخیطی از مسائلی است که شرکت پالایش فجر جم به منظور صیانت از این سرمایه ارزشمند در دستور کار خود قرار داده است.

عرب‌زاده با اشاره به اجرای دور سوم اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست محیطی در سال جاری بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته سومین مرحله از اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست محیطی سال جاری این شرکت توسط شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم با موفقیت اجرا شد و در روزهای گذشته با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه واحد حفاظت محیط زیست با حساسیت خاص برای اجرای دقیق ماموریت‌های محوله تلاش می‌کند، اضافه کرد: اندازه‌گیری دقیق و منظم آلاینده‌های زیست محیطی در شرکت پالایش گاز فجر جم نشان دهنده اهتمام جدی بخش محیط زیست به این مقوله است.

این مسئول ابراز داشت: اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی که به‌صورت سالانه صورت می‌پذیرد، عملکرد زیست محیطی شرکت پالایش گاز فجر جم را در حوزه‌های متعدد مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع اندازه‌گیری دوره آلاینده‌های محیط زیستی در سطح شرکت پالایش گاز فجر جم از سال 1387 به‌صورت فصلی و هر سه ماه یک‌بار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اندازه‌گیری نمونه پساب‌های صنعتی و بهداشتی و آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و میکرو بیولوژی در این طرح مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

عرب‌زاده تصریح کرد: در بخش آلاینده‌های هوا نیز در ارتباط با گازهای خروجی از دودکش‌های موجود در سطح شرکت و گازها و بخارهای شیمیایی محیط کار اندازه‌گیری‌های لازم انجام شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم متذکر شد: پس از دریافت گزارش همه اقدامات انجام شده و تجزیه و تحلیل نتایج توسط مجموعه واحد محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای به اطلاع واحدهای ذی‌ربط شرکت خواهد رسید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول