اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

فرمانده جدید انتظامی شهرستان جم معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان جم، فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معارفه شد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان جم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرماندار جم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری صلح و ثبات و آرامش در تمام نقاط کشور اظهار داشت: امروز بهترین و بالاترین امنیت در نظام جمهوری اسلامی حاکم است.

خلیل عبداللهی ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه امنیت و آرامش کشور افزود: ملت ایران به داشتن چنین فرماندهان انقلابی، متعهد، ارزنده و اخلاق‌مدار و ولایی در نیروهای مسلح افتخار می‌کند.

وی تبعیت همیشگی از ولی فقیه را بهترین راه حل برون رفت از بحران‌های سخت و حساس دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره مدبرانه، مجاهدانه و با شجاعت مثال‌زدنی کشور را از شرایط‌های بحرانی عبور داده‌اند به طوری که حتی غباری بر دامن جمهوری اسلامی ننشسته است.

عبداللهی گفت: امروز نیز تمام فشارها و تحریم‌هایی که دشمنان اسلام بر ملت ایران تحمیل می‌کنند به خاطر بالندگی، رشد و شکوفایی این ملت عزیز و سربلند است و دشمن باید بداند که پایداری و مقاومت ملت ایران تا تحقق وعده الهی و حکومت حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اهمیت اقدامات نیروی انتظامی به اندازه اصل امنیت است، امنیت پایه دوام و بقای جامعه است و انجام هر کار مهمی نیازمند وجود امنیت در جامعه است.

فرماندار جم بیان داشت: پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، صنعتی و کشاورزی همگی بر بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد و امنیت از بالاترین نعمت‌هایی است که خداوند به جامعه ارزانی داشته است.

امام جمعه جم نیز ضمن تشکر از خدمات فرمانده سابق انتظامی جم اظهار داشت: مسئولین باید در تعامل باشند تا شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام محمد گنجی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان دستگاه برقرارکننده امنیت باید تمام توان خود را در برقراری امنیت در این شهرستان به کار ببندد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان نیز اظهار داشت: شهرستان جم یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان است.

محمد رزمی با توصیه به فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: با تعامل با مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سعی بر تداوم برقراری این امنیت در شهرستان داشته باشند.

در پایان این مراسم سرهنگ محمد روان‌خوش به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ محمد خدام با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول