اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از وضعیت مبهم ورزشگاه دورود گزارش می‌دهد

قائدرحمت: وزیر ورزش 2 میلیارد تومان می‌دهد / عباسی: پول نداریم

خبرگزاری فارس:نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از وزیر ورزش قول گرفته بود که برای تکمیل ورزشگاه تختی این شهر 2 میلیارد تومان بگیرد، اما وزیر گفته است تا پایان سال‏ خبری از این پول نیست.

قائدرحمت: وزیر ورزش 2 میلیارد تومان می‌دهد / عباسی: پول نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد عملیات بازسازی و تکمیل ورزشگاه‏های یکی دو تیم لیگ برتری چند سالی است که شروع شده و بیشتر آنها هنوز به بهره‏برداری نرسیده‏اند که مهمترین آنها ورزشگاه نقش جهان اصفهان است که برای این ورزشگاه رقیبی جدی پیدا شده و به نظر می‏رسد، رقابت سخت و نفس‏گیری برای دیر آماده شدن، دارند!

ورزشگاه تختی دورود؛ ورزشگاهی که بعد از صعود گهر به لیگ برتر کار استاندارد‌سازی آن شروع شده، اما هنوز در پیچ‏وخم نخستین کارها مانده و هر چقدر رضا سالاروند پیمانکار این ورزشگاه داد می‏زند، کسی به فریادش نمی‏رسد.

وی که با شهرداری و شورای شهر دورود قرارداد دارد، پس از آنکه آنها تیم را واگذار کردند، نمی‏داند طرف حسابش چه کسی است و با اینکه 770 میلیون تومان برای خرید آهن‌آلات این ورزشگاه چک داده اما کسی نیست که جواب درستی به وی دهد و برای پاس شدن چک اقدامی صورت نگرفته است که به قول خودش مسئولان به جای اینکه دنبال رفع مشکل آن باشند، به فکر مصاحبه کردن هستند.

در گفت‏وگویی که هفته گذشته با وی صورت گرفت، اظهار کرد: تاریخ این چک 30 مهرماه است و اگر تا آن زمان پاس نشود، باید به زندان بروم و با این کار اعتبار و آبرویم به باد می‏رود.

این صحبت‏ها در حالی عنوان می‏شود که مسئولان دورودی خیلی خوش‏بین هستند، تا 40 روز دیگر ورزشگاه آماده شود و گهر بتواند دیدارهای خانگی را در آن برگزار کند، اما با وضعیت موجود و با استناد به اظهارات سالاروند، محال است این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد و آماده شدنش نیاز به یک معجزه دارد!

عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از وزیر ورزش قول گرفته بود که برای تکمیل ورزشگاه تختی این شهر 2 میلیارد تومان بگیرد، اما شنیده می‏شود که وزیر گفته تا پایان سال‏جاری خبری از این پول نیست.

اگر مسئولان دورودی خواستار برگزاری بازی‎های گهر در این شهر هستند، باید دنبال راهکاری باشند تا مشکل بی‏پولی رفع و چک‏ سالاروند پاس شود و اگر او به زندان برود، معلوم نیست تا چند سال آینده این ورزشگاه به بهره‏برداری برسد!

برخی از مسئولان دورودی به جای اینکه مشکل پیمانکار را حل کنند، اعلام کرده‌اند که مصاحبه رضا سالاروند پیمانکار ورزشگاه تختی دورود کذب بوده، اما برای تنویر افکار عمومی ذکر این نکته را ضروری می‏دانیم که فایل صوتی مصاحبه با رضا سالاروند موجود است و هر زمانی خواستند آن را ارایه می‏دهیم.به هرحال عاجزانه خواهش می‏کنیم، مسئولان به جای اینکه هر روز مصاحبه‏های حمایتی از گهر انجام می‏دهند، در عمل دست به کار شوند و هر طور شده اجازه ندهند، سالاروند به زندان برود.

آقایان! تکمیل ورزشگاه پیشکش، جلوی زندانی شدن پیمانکار را بگیرید.

 

--------------------------

یاداشت مهران مریدی

--------------------------

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول